Berea fără alcool înregistrează o creștere de vânzări importantă în UE

bere fara alcool Sursa foto: Pixabay / spooky_kid

Consumul responsabil de bere nu mai este doar un slogan, ci o realitate, chiar și pentru industria berii. În 2023, producția de bere fără alcool a crescut cu 13,5% în țările Uniunii Europene. Conform datelor Eurostat, prezentate de ANSA, în același timp, față de 2022, producția de bere cu alcool a scăzut cu 5%. În total, țările UE au produs 32,5 miliarde de litri de bere cu alcool și 1,8 miliarde de litri de bere cu mai puțin de 0,5% alcool sau fără niciun conținut de alcool, pentru un total de 34,3 miliarde de litri, estimează Eurostat.

Producția de bere fără alcool a atins un total de 1,8 miliarde de litri, cu Germania ca principal producător. În Spania, în timpul acestei veri toride, se vorbește deja de succesul “cerveza sin ” (bere fără alcool). Conform unui raport al societății de consultanță Circana, în peninsula iberică s-a creat o nișă reprezentată de berea fără alcool, ce reprezintă 14% din consumul total de bere per capita. Supermarketurile spaniole vând 129 de milioane de litri pe an, generând aproape 229 de milioane de euro. Acest segment de piață a înregistrat o creștere de 2,7% în volumul vânzărilor și o creștere de 8% în buget.

Popularitatea berii fără alcool este atribuită unor factori precum prospețimea, gustul și responsabilitatea consumatorului, fiind aleasă pentru ocaziile în care se conduce mașina. Prețurile berii fără alcool au crescut cu 3,6% în prima jumătate a anului, triplând creșterea prețurilor la produsele alimentare în general. Cu toate acestea, categoria berii fără alcool a înregistrat o creștere semnificativă în ultimii ani, reprezentând aproape 9% din vânzările totale de bere ale unei companii de top din sectorul berii din Spania.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *