Planul, denumit de companie „de transformare și adaptare la viitor”, va afecta maximum 710 angajați „dintr-un total de 23.000” de persoane, susține Auchan Spania (Alcampo) în comunicatul remis miercuri și citat de EFE Agro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Compania a reamintit că în 2023 a achiziționat un pachet de 224 de supermarketuri „cu scopul de a se apropia mai mult de clienți”, în ciuda faptului că „localizarea acestora nu era ideală sau necesitau un efort operațional excesiv”. „În acest proces de transformare, este esențial să recuperăm rezultatele și să asigurăm o creștere sustenabilă în fiecare magazin și de aceea, Alcampo pune în aplicare un plan de ajustare a personalului – o decizie care, deși dificilă, este responsabilă și necesară”, susține compania.
În plus, pentru a „se adapta la noile obiceiuri de consum, în care clienții preferă magazine mai mici, mai convenabile și adaptate nevoilor lor”, Alcampo a început un proces de reducere a suprafeței în 15 dintre hipermarketurile sale.
Pentru a „garanta cea mai bună experiență de cumpărare”, compania desfășoară, de asemenea, lucrări de renovare și modernizare în peste 60 de magazine și își dezvoltă puternic comerțul online.
De asemenea, a lansat o platformă logistică menită să asigure „cea mai mare eficiență operațională” și, pe plan ecologic, a încheiat un acord pe termen lung pentru furnizarea de energie regenerabilă.
Compania a adăugat, după anunțarea acestor schimbări, că întreg businessul se află într-o „profundă transformare” și că, din acest motiv, în ultimii ani și-a consolidat investițiile în proiecte de viitor, „evoluând către un comerț (…) care asigură o experiență de cumpărare mai rapidă și personalizată”.