Alka, producătorul napolitanelor Alfers, își dezvoltă rețeaua de cafenele Plug-in / Vizează 100 de cafenele cu prețuri mici, cafea proprie și model de franciză

Producătorul napolitanelor Alfers se extinde FOTO: Plug In

Alka Group, producătorul napolitanelor Alfers, al covrigeilor Toortitzi şi al brandului de cafea Stretto, și-a extins afacerile din zona de cafea și a creat o rețea de cafenele prezentă deja în marile orașe din România, cu plan de a ajunge la peste 100 de locații.

Rețeaua de cafenele Plug-in este deja prezentă în mai multe zone din București, atât la nivel stradal, cât și în mall-uri sau centre comerciale, în parteneriat cu Leroy Merlin. Planul este ca rețeaua să ajungă la peste 100 de locații din toată țara.

Segmentul de preț pe care a intrat Alka vine ca un concurent direct la rețeaua românească de cafenele 5 to go. De exemplu, un espresso costă 5 lei (7 lei cel dublu), iar un latte mare sau un flat white costă 10 lei într-o locație Plug-in.

Alka deține brandul de cafea Stretto, pe care îl folosește în cafenelele Plug-in, dar și brandul Gold Mocca.

Citește toată știrea pe Economedia și află care unde sunt cafenelele în București și în ce orașe se vor deschide în curând.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *