Sortimentele de ciocolată în cutii și jucăriile educative, pe primul loc în topul vânzărilor în acest sezon al sărbătorilor de Crăciun – raport

ciocolata-cutie Sursa foto: Freepik

Se preconizează că sortimentele de ciocolată în cutii și jucăriile educative vor fi cele mai vândute produse în sezonul sărbătorilor de Crăciun din acest an, pe măsură ce consumatorii devin mai selectivi în privința achizițiilor, potrivit companiei Euromonitor International.

Conform raportului Voice of the Consumer: Lifestyle Survey 2024, mai mult de unul din trei consumatori la nivel global declară că preferă să cheltuiască bani decât să-i economisească în acest an, aceasta fiind cea mai mare intenție de a cheltui bani înregistrată din 2015.

Conform datelor Euromonitor, se estimează că vânzările globale de sortimente de ciocolată în cutii vor atinge 23,9 miliarde de dolari în 2024, reflectând o creștere de 6,5% față de anul trecut.

Vezi detalii

Totodată, jucăriile și jocurile video oferă o evadare din cotidian la prețuri accesibile, stimulând creativitatea și oferind o distragere de la stresul vieții de zi cu zi, atât pentru copii, cât și pentru adulți.

În perioade economice incerte, părinții acordă prioritate jucăriilor cu beneficii educaționale, considerându-le o investiție valoroasă în dezvoltarea copilului lor. Această tendință alimentează creșterea puternică a pieței jucăriilor educative, vânzările globale fiind așteptate să depășească 3 miliarde de dolari în 2025.

„Se preconizează că această dinamică va continua și în noul an, vânzările de jucării și jocuri urmând să ajungă la 300 de miliarde de dolari în 2025”, a declarat Loo Wee Teck, director pentru jucării și jocuri la Euromonitor International.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *