Povestea magazinului de dulciuri americane din Capitală, care vinde și ciocolată „Dubai” / Cum au ajuns două tinere de 14 și, respectiv, 16 ani, „patroanele” afacerii

Sursa foto: SUM 179 Shop Sursa foto: SUM 179 Shop

Familia care deține magazinul de dulciuri americane SUM 179 din Capitală a povestit, pentru G4Food, cum a ajuns să transforme o simplă idee într-o poveste de succes.

Dan Sumedrea Avram, inginer constructor și fondator al afacerii, a povestit cum totul a început când fiica lor de 16 ani a venit cu ideea unui magazin de dulciuri, pentru ca familia să petreacă mai mult timp împreună.

„Magazinul nostru este un magazin de dulciuri americane, dar avem o poveste acolo, iar copiii vin foarte mult pentru poveste”, a declarat Dan Sumedrea pentru G4Food.

Cu un job solicitant de inginer, care nu îi permitea să petreacă prea mult timp acasă, această afacere le-a schimbat viața, permițându-le să fie mai aproape unii de ceilalți.

Magazinul SUM 179 a început colaborarea cu cofetăria Claus, cunoscută pentru celebra ciocolată Dubai, creată de Marinela, care în trecut producea dulciuri pentru familia Ceaușescu. „Noi ne-am lansat pe piața muncii mai târziu, tocmai pentru a lucra cu cineva care știe ce face”, a explicat Dan.

Citește și: Ciocolata Dubai, un desert căutat atât de copii, cât și de părinții acestora / Patronul unui magazin din Capitală estimează că 80% din dulciurile pe care le vând provin din SUA

TikTok-ul, o rampă de lansare pentru „patroanele” afacerii, în vârstă de 16 și 14 ani

Cele două fiice ale lui Dan, de 16 și 14 ani, sunt cele care au venit cu ideea de a aduce în magazin produse populare pe rețelele de socializare, precum chips-urile Takis și sucurile Prime. „Pentru că noi credem în copiii noștri, am început să aducem”, a subliniat Dan. După ce au postat un clip pe TikTok cu Adela, fiica lor de 16 ani, în care aceasta anunța deschiderea magazinului, succesul nu a întârziat să apară. „De acolo lucrurile au început să evolueze, ea a apărut «patroana» pe TikTok, patroana mare”, a precizat Dan.

El însuși s-a autointitulat „omul din spate”, fiind sprijinul fiicelor sale, care sunt „patroanele” oficiale ale magazinului. Această dinamică de familie a devenit un element cheie al brandului lor, atrăgând tot mai mulți clienți tineri.

dulciuri americane, poveste, ciocolata Dubai, magazin
Sursa foto: Facebook SUM 179 Shop

O experiență personalizată pentru fiecare client

Magazinul nu este doar un loc unde se vând dulciuri, ci și un spațiu unde copiii și părinții merg să se relaxeze. În fața magazinului, clienții se pot relaxa la soare, iar apa și cafeaua sunt oferite gratuit, pentru că „nu trebuie vândute”, potrivit lui Dan.

„Stăm de vorbă cu părinții, socializăm, discutăm despre educația copiilor, e o chestie mult mai complexă decât un business”, a explicat sursa citată.

În fiecare weekend, magazinul organizează activități pentru copii, cum ar fi concursuri de desen și o roată cu premii pentru clienții care fac cumpărături de peste 50 de lei. „Dacă ai bon peste 50 de lei, învârți roata și primești garantat ceva”, a adăugat el.

Un alt aspect al afacerii este modul în care Dan și familia sa se asigură că niciun copil nu pleacă supărat din magazin. „Cu mândrie vă spun asta, în opt luni de când am început chestia asta, nu am avut niciun copil care să plece de la noi supărat”, a declarat Dan. El spune că oferă tuturor o soluție, chiar și atunci când părinții nu își permit să cumpere ceva.

Sursa foto: Facebook SUM 179 Shop

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *