Producătorul spaniol de cafea Candelas intră oficial pe piața românească, după ce până acum își distribuia produsele printr-un importator local

cafea Candelas intra pe piata romaneasca printr-o firma proprie Sursa foto: Pexels

Grupul spaniol Fondolugar, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața iberică de prăjire și distribuție a cafelei pentru sectorul HoReCa, își face intrarea directă în România, relatează Profit.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Fondolugar, o afacere de familie fondată în 1973 de frații Manuel și Ramon Alonso, a pornit de la o mică unitate de prăjire din orașul Lugo și a devenit în timp un grup internațional, cu o producție anuală de peste 6.000 de tone de cafea. Brandul principal al companiei, Cafés Candelas, este deja cunoscut pe piața românească, unde era prezent până acum printr-un importator local.

Compania spaniolă activează pe mai multe segmente – de la producția și comercializarea cafelei la servicii post-vânzare și activități de cercetare și dezvoltare. În fiecare an, aproximativ 800 de milioane de cești de cafea Candelas sunt servite în cafenele, restaurante și lanțuri hoteliere din întreaga lume.

Intrarea directă pe piața românească vine într-un moment în care consumul intern de cafea a crescut cu 15% în ultimul deceniu, ajungând la o medie de 2,5 kg pe persoană pe an, însă contextul economic este unul deloc simplu: prețul cafelei a urcat anul trecut cu 6,8%, al doilea cel mai mare avans din Europa, după Croația. Totodată, tot mai mulți români aleg să își prepare cafeaua de specialitate acasă, în timp ce multe cafenele independente s-au închis din cauza costurilor ridicate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *