Global Vision intră pe piața de retail cu un centru comercial în Oradea. Magazinul-ancoră: ATAC, formatul de discount al Auchan

Global Vision intră pe piața de retail cu un centru comercial în Oradea FOTO: Randare proiect Oradea Retail Plaza, Global Vision

Dezvoltatorul imobiliar Global Vision face primul pas în sectorul de retail, prin lansarea unei investiții de peste 10 milioane de euro într-un nou centru comercial situat în Oradea, notează Economedia. Proiectul va funcționa sub numele Oradea Retail Plaza și marchează extinderea companiei dincolo de zonele în care a activat până acum: industrial, birouri și rezidențial.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Noua dezvoltare va fi construită pe un teren de peste 25.500 de metri pătrați, în sudul orașului Oradea, cu acces direct la șoseaua de centură. Acest amplasament a fost ales strategic, într-o zonă aflată în dezvoltare, care beneficiază de o infrastructură bună și un trafic intens.

„Gândire pe termen lung”

Chiriașul principal al centrului va fi ATAC Hiper Discount, formatul de retail cu prețuri reduse operat de Auchan. Magazinul va ocupa o suprafață de 7.500 de metri pătrați, într-un spațiu închiriat pe termen lung. În plus, proiectul include o galerie comercială de peste 1.500 de metri pătrați, destinată altor magazine și servicii complementare.

„Intrăm în sectorul de retail prin aplicarea aceleiași filosofii fundamentale care ne-a ghidat în alte domenii: gândire pe termen lung, locații strategice, parteneriate solide și proiecte integrate. Ne dorim să oferim valoare reală atât comunităților, cât și investitorilor”, a declarat Sorin Preda, CEO și fondator al Global Vision.

La rândul său, Auchan România anunță că dezvoltarea rețelei ATAC Hiper Discount continuă, având în vedere rezultatele bune înregistrate în primul an de funcționare. „Suntem încântați de acest parteneriat și vom continua să aducem acest format în cât mai multe zone din România, pentru a susține puterea de cumpărare a românilor”, a declarat Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan România.

Această investiție consolidează poziția Global Vision ca un jucător important în real estate-ul românesc și marchează începutul unei noi direcții strategice în portofoliul companiei, care depășește în prezent 150 de milioane de euro.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *