Demisie la vârful Unilever: Hein Schumacher va pleca din funcţia de director general şi va fi înlocuit de directorul financiar Fernando Fernandez

Sursa foto: Flickr Sursa foto: Flickr

Producătorul de bunuri de larg consum Unilever a anunţat marţi că Hein Schumacher va demisiona din funcţia de director general şi va fi înlocuit de directorul financiar Fernando Fernandez, transmite Reuters, transmite Agerpres.

Hein Schumacher a prezentat anul trecut o nouă strategie de reducere a costurilor, inclusiv concedieri pentru a revitaliza performanţele companiei.

Schumacher, care s-a alăturat Unilever în iulie 2023, va demisiona în martie şi va părăsi compania în 31 mai. Plecarea sa survine în urma unui acord reciproc, a precizat gigantul din domeniul bunurilor de larg consum.

Srinivas Phatak, în prezent adjunctul directorului financiar al Unilever şi supervizor al grupului, va deveni directorul financiar interimar.

Luna aceasta, Unilever a raportat o creştere de 4% a vânzărilor

Luna aceasta, Unilever a anunţat că divizia sa de îngheţată va fi separată prin listarea la bursele din Amsterdam, Londra şi New York. De asemenea, Unilever va răscumpăra acţiuni în valoare de 1,5 miliarde de euro.

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


Listarea primară va fi la Amsterdam, iar listările secundare la Londra şi New York. Anul trecut, divizia de îngheţată a generat o cifră de afaceri de 8,3 miliarde de euro.

„Decizia vine în urma unei revizuiri complete a opţiunilor de separare de către Consiliul de Administraţie”. Jean-Francois van Boxmeer a fost numit preşedinte-desemnat pentru divizia separată de îngheţată, a informat compania. De asemenea, Unilever va răscumpăra acţiuni în valoare de 1,5 miliarde de euro.

Luna aceasta, Unilever a raportat o creştere de 4% a vânzărilor, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 4,1%, şi a anunţat că pe ansamblul acestui an se aşteaptă la o expansiune a vânzărilor 3% – 5%.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.

Unilever, care deţine pe plan global aproximativ 400 de mărci, a încercat în ultimele luni să-şi recalibreze operaţiunile, să se concentreze mai mult pe principale sale 30 de mărci şi să-şi eficientizeze afacerea, mai ales în Europa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *