Cris-Tim Family Holding (simbol bursier CFH), liderul piețelor de mezeluri și de ready-meals din România, a anunțat finalizarea cu succes a ofertei publice inițiale derulate în perioada 17-29 octombrie 2025, informează Economedia.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Prețul final de ofertă pentru cele 27.790.000 acțiuni ale companiei oferite în cadrul ofertei publice a fost stabilit la 16,5 lei/acțiune („Prețul Final de Ofertă”). Prețul de vânzare aplicabil investitorilor de retail care au subscris acțiuni în primele 4 zile ale ofertei, beneficiind de discountul de 5%, este de 15,675 lei per acțiune.
Compania a atras de la investitorii de retail și instituționali 454,35 milioane lei. Fondurile atrase prin derularea ofertei publice inițiale, atât cele obținute în urma subscrierii de acțiuni noi (parte a majorării de capital social), cât și cele obținute prin vânzarea de acțiuni existente, vor fi folosite în proporție semnificativă pentru susținerea planurilor de investiții ale Cris-Tim.
Ca urmare a închiderii cu succes a Ofertei, Cris-Tim va solicita admiterea la tranzacționare a tuturor acțiunilor emise pe Piața Reglementată administrată de Bursa de Valori București („BVB”), categoria Premium, sub simbolul bursier CFH. Debutul tranzacționării acțiunilor la BVB va avea loc la sau în jurul datei de 26 noiembrie 2025.
„Încheierea cu succes a ofertei publice inițiale, suprasubscrisă atât pe tranșa de retail, unde cererea a depășit inițial de peste 40 de ori oferta disponibilă, cât și pe tranșa investitorilor instituționali, reprezintă o validare fără precedent a Cris-Tim Family Holding. Interesul onorant al investitorilor de retail a determinat realocarea a 5% din tranșa instituțională, ceea ce a condus la o suprasubscriere finală de 32 de ori pe tranșa de retail. Cris-Tim Family Holding se numără printre puținele companii care au reușit să atragă în acționariat un spectru extrem de larg al investitorilor instituționali din România, precum și un investitor internațional de prestigiu, BERD. Până acum am câștigat încrederea consumatorilor prin produsele noastre, iar acum aceiași consumatori fie direct, fie prin fonduri instituționale aleg să își plaseze investițiile în companie.
Succesul ofertei confirmă forța companiei și direcția noastră strategică: un plan ambițios de 890 de milioane de lei până în 2030, menit să ducă Cris-Tim la următorul nivel de performanță, să consolideze compania ca reper al industriei alimentare și pol de excelență pentru întreaga regiune a Europei de Sud-Est. Dar pentru noi investițiile nu sunt doar cifre, ele înseamnă modernizare, inovație și deschiderea de drumuri noi. Așa cum am ridicat standardele industriei alimentare din România, vrem acum să demonstrăm că vom devein un model de transparență, performanță și viziune și pe piața de capital. Un brand înseamnă încredere. Un brand puternic înseamnă încredere livrată constant si asta ne va defini în continuare parcursul.
Următoarea etapă în acest proces, listarea la Bursa de Valori București este pentru Cris- Tim Family Holding mai mult decât un deziderat, este un pas esențial în dezvoltarea pe termen lung, pentru care ne-am pregătit asiduu în ultimii ani”, afirmă Radu Timiș Jr., CEO-ul Cris-Tim Family Holding.
Pentru perioada 2025-2030, Cris-Tim are în vedere un plan de investiții în cuantum de 890 de milioane lei, din care 768 milioane lei alocate segmentului de afaceri Mezeluri, iar 121 milioane lei alocate segmentului de afaceri ready-meals și altor obiective de investiții. O parte a acestui plan de investiții este concentrată în direcția dezvoltării capacităților existente de producție, program finanțat parțial prin programul național de revitalizare a industriei agro-alimentare Investalim. Programul de investiții va fi implementat în perioada 2025 – 2028, acordul de finanțare fiind semnat pe 8 octombrie 2024 de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale („AFIR”).

foto: economedia.ro





