“Anul acesta, aspectul de calitate a avut un rol important în vânzările căpșunelor noastre Candy. În cele aproximativ șase luni de vânzări, rezultatele economice au fost excelente pentru noi” spune Loris Gentile, director comercial al Grupului Gentile. Acesta este al doilea an de vânzări de la lansarea ”Candy – linie de selecție premium”.
„Brandul Candy s-a remarcat datorită ambalajului său original și atractiv, care a stârnit curiozitatea partenerilor comerciali și a consumatorilor, deopotrivă. De fapt, nu este un lucru prea obișnuit să găsești fructe și legume ambalate în culori ca acestea, proprii ambalajelor pentru bomboane fine. Produsul a fost aproape exclusiv ambalat în caserole de 500 g. , iar efortul fermierilor noștri a fost clar recunoscut de clienți. Prețurile de vânzare au fost mult mai mari decât în sezonul trecut. Și, de asemenea, datorită productivității sale ridicate, un hectar de căpșuni Candy a adus peste 160.000 de euro în acest sezon, față de puțin peste 100.000 de euro în campania 2021/22”.
Gentile a mai spus, pentru freshplaza.com, că și consumatorii din sudul Italiei au apreciat produsul, tocmai în acele orașe din sud unde, din cauza decalajului mare dintre nord și sud, din cauza costului vieții, prețurile tind să fie mult mai mici. „Operatorii din regiunile din centrul și sudul Italiei au plătit pentru produs la fel de mult ca și operatorii din nord. Vârful vânzărilor a fost atins în luna martie. Am reușit să creăm o relație de încredere, în primul rând, cu cumpărătorii, ale căror opțiuni au fost constante. Familiile sunt dispuse să plătească pentru calitate. În ciuda inflației și a unei reduceri generale a puterii de cumpărare, nu au fost dezamăgite.
Pentru unii cultivatori, sezonul a durat până la sfârșitul lunii iunie. Vremea rea a redus oferta de fructe de vară, iar acest lucru s-a dovedit a favoriza oferta de căpșune. „Acum suntem în proces de semnare a contractelor pentru 2023/24. Ne așteptăm să dublăm suprafața”.
foto cover gentilegroupitalia.it