Australienii aleg puiul prăjit în locul restaurantelor, pe măsură ce costul vieții scade / Cresc vânzările la fast food, restaurantele de nivel mediu au dat faliment în număr mare

kfc

Australienii renunță din ce în ce mai mult la mesele la restaurant în favoarea puiului prăjit într-o găleată, deoarece costul vieții schimbă obiceiurile alimentare, relatează The Guardian.

Collins Foods, cel mai mare francizor KFC din Australia, a înregistrat o creștere de 6,6% a veniturilor pe întregul an în rețeaua sa de puncte de vânzare în expansiune, reprezentând un set rezistent de rezultate financiare pe întregul an care au sfidat o încetinire anticipată.

Acțiunile au crescut cu 8% în primele ședințe de tranzacționare de marți, inversând o parte din pierderile suferite în acest an pe fondul previziunilor sumbre conform cărora australienii își vor reduce semnificativ cheltuielile cu fast-food-ul.

“Această abordare consecventă a păstrării clienților s-a dovedit a fi de succes, evidențiată de faptul că KFC își păstrează cota la nivel național, asigurându-ne că suntem bine plasați pentru creștere pe măsură ce condițiile economice se îmbunătățesc”, a declarat Perkins.

În timp ce vânzările de produse alimentare au scăzut ușor la KFC Australia pe baza unei comparații a vânzărilor în același magazin care ignoră deschiderile de noi magazine, rezultatele au fost totuși cu mult peste previziunile sumbre care au dus la scăderea acțiunilor Collins Foods cu 25% în acest an calendaristic până la rezultatele de marți.

Collins Foods operează 279 de magazine KFC și 27 de unități Taco Bell în Australia. De asemenea, are operațiuni și în Europa.

Rezultatele arată că s-a instalat o tendință de “tranzacționare în scădere”, unitățile de fast-food preluând afaceri de la restaurantele de nivel mediu, care au dat faliment în număr mare.

Morningstar a observat că restaurantele fast-food au fost parțial protejate de o recesiune economică, deoarece se aștepta ca consumatorii să “schimbe o seară cu friptură de 25 de dolari cu o opțiune mai ieftină oferită de un restaurant cu servire rapidă precum KFC sau McDonald’s”.

Collins Foods a raportat o creștere de cinci ori a profitului net la 76,7 milioane de dolari în cele 12 luni până la sfârșitul lunii aprilie, susținută de o creștere a veniturilor în toate unitățile sale de afaceri locale și de peste mări.

Rezultatele de anul trecut au fost, de asemenea, îngreunate de deprecierile mari înregistrate în afacerea Taco Bell a companiei.

Principala sa sursă de bani, KFC Australia, a deschis șapte magazine noi (net) în cursul anului, în timp ce veniturile la Taco Bell și-au revenit, susținute în parte de oferte de burrito de 5 și 10 dolari destinate clienților atenți la valoare.

Fast food-ul cu tematică mexicană este acum la mare căutare în Australia, rivalii Taco Bell Guzman y Gomez și Zambrero raportând, de asemenea, vânzări puternice.

Analiștii UBS au declarat marți într-o notă pentru investitori că, deși condițiile economice au fost dificile, performanța Collins Foods s-a dovedit mai bună decât se aștepta.

Magazinele de fast-food au mers pe o linie fină între creșterea prețurilor meniului pentru a păstra marjele de profit și încercarea de a nu îndepărta clienții cu probleme financiare.

Creșterea necontenită a costurilor de trai modifică în mod dramatic ceea ce mănâncă australienii, stârnind îngrijorări cu privire la sănătatea națiunii.

Datele Biroului Australian de Statistică arată că australienii cumpără mai puține fructe și legume și consumă mai puțin lapte.

Cu toate acestea, mulți consumatori renunță la produsele proaspete pentru a-și încărca dieta cu produse de cofetărie ieftine și alte gustări, a căror popularitate a crescut în ultimii ani, potrivit ABS.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *