Un studiu realizat în cinci țări de furnizorul de ingrediente Beneo arată că proprietarii de animale de companie nu au renunțat la brandurile de alimente pe care le cumpără de obicei pentru câinii și pisicile lor, în ciuda inflației, transmite Petfood Industry.
La cercetare au participat 2.500 de proprietari de pisici și câini din SUA, Marea Britanie, Brazilia, Germania și China. Au fost chestionați 250 de proprietari de pisici și 250 de proprietari de câini din fiecare țară.
Aproape 90% dintre respondenți au spus că sunt de părere că prețurile la alimentele pentru animale au crescut în ultimul an. Chiar și așa, doar mai puțin de 20% dintre participanții la sondaj au trecut la mărci mai ieftine din cauza inflației.
Potrivit lui Claire Obertin, de la compania de cercetare Cleveland Research, proprietarii de animale de companie reduc costurile, când vine vorba de animale de companie, mai degrabă în ceea ce privește produsele și serviciile achiziționate. Exemple sunt jucăriile sau serviciile de cosmetică și frizerie canină / felină. Hrana și îngrijirea sunt lucruri la care puțini dintre aceștia sunt dispuși să facă rabat.
Situația nu surprinde dacă ținem cont de faptul că mai multe studii au arătat că pentru foarte multe persoane animalele de companie sunt membri ai familiei și prieteni.