Gigantul italian Ferrero lansează Nutella vegană

nutella crema ciocolata sursa foto: Facebook/ Mikael Stenberg

Gigantul ciocolatei Fererero lansează o versiune vegană a popularei creme tartinabile Nutella, care va fi pusă în vânzare în supermarketurile din Italia în toamna acestui an, scrie Euronews.

Originile Nutella pot fi urmărite înapoi în al Doilea Război Mondial, când cacaua era limitată și scumpă. Ca urmare, producătorii de ciocolată au căutat noi modalități de a-și realiza produsele folosind ingrediente precum alunele. Călătoria Nutella a început în 1964, odată cu vânzarea primului borcan de alune tartinabile în Piemont, Italia. Logo-ul iconic al companiei a apărut pe scena mondială în anul următor, vânzările extinzându-se din Italia în Germania, Franța și Australia.

Astăzi, crema tartinabilă cu alune și ciocolată, cunoscută pe scară largă, se găsește în rafturile din întreaga lume. Cu toate acestea, persoanele care aleg o dietă flexitară (bazată în special pe plante) sau fără lactoză au fost nevoite să găsească alte alternative pentru a-și satisface pofta de nuci, din cauza aditivului lactat din produs.

Vestea sosirii Nutella Plant-Based vine după un an de creștere substanțială a producției companiei – vânzările de nutella ale Ferrero au crescut cu 20% și au depășit pragul de 500.000 de tone. Directorul general al Gruppo VèGè, Giorgio Santambrogio, a confirmat anunțul Fererro prin intermediul LinkedIn, afirmând că firma sa este “mândră să fie primul retailer informat despre inovațiile Fererro”.

Ce trebuie să știți despre Nutella pe bază de plante

Versiunea nou lansată a produsului urmărește să ajungă în casele consumatorilor în principal flexitari, care caută în mod activ să reducă produsele de origine animală din alimentația lor. Se estimează că aproximativ 12 milioane de persoane din Italia fac parte din această categorie.

În plus, produsul va viza persoanele cu intoleranță la lactoză, deoarece noua rețetă Nutella Plant Based utilizează numai ingrediente vegetale. În ciuda noii rețete, Ferrero insistă că nu va exista nicio diferență în ceea ce privește gustul.

Denumirea comercială Nutella Plant Based a fost înregistrată în decembrie anul trecut în Italia și Germania. Produsul nou introdus intră pe piața italiană înfloritoare a produselor pe bază de plante, cu o piață a alternativelor vegane în valoare de aproximativ 680 de milioane de euro, din care alternativele la lactate reprezintă vânzări de aproximativ 310,4 milioane de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Comentarii

  1. Da, da… dar cum ramane cu uleiul de palmier care e folosit de Nutella? culturile de palmier au curatat pentru totdeauna suprafete enorme de jungla tropicala cu biodiversitatea ei. Pentru mine personal Nutella e o organizatie criminala si mafiota. Nu cumpar niciodata, exact pentru motivele de mai sus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *