Monica Tamaș a preluat luna aceasta funcția de General Manager al Unilever România și Moldova. Cu o experiență de bine de 15 ani în marketing și management P&L (profit și pierdere) se va ocupa de acum de strategia locală și de planul de investiții din cele două țări, potrivit unui comunicat de presă, citat de Economedia.
Monica s-a alăturat echipei Unilever România în anul 2013. Ea a mai lucrat anterior în alte companii din industria FMCG. După o perioadă de opt ani petrecută în cadrul Unilever South Central Europe, a preluat atribuții la nivel regional în divizia Home Care prin poziția de East Europe Category Lead, iar apoi a preluat poziția de Chief Marketing Officer East Europe and DACH.
Înainte să fie numită General Manager atât pentru România cât și pentru Republica Moldova, Monica a condus operațiunile Home Care pentru Germania, Austria și Elveția.
Unilever a fost înfiinţată în 1930, în urma fuziunii dintre un producător olandez de margarină şi un fabricant britanic de săpunuri. Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală. Unilever South Central Europe coordonează din Bucureşti operaţiunile în şapte ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Republica Moldova. În România și Moldova, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever România.