Producătorul de arome Givaudan se gândeşte să intre pe piaţa de hrană pentru animale de companie

mancare animale companie Sursa foto: Pexels

Grupul elveţian Givaudan, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru parfumuri, arome şi cosmetice, analizează o posibilă intrare pe piaţa de hrană pentru animale de companie, posibil via achiziţii, în încercarea de a profita de un sector de creştere rapidă, transmite Bloomberg, transmite Agerpres.

“În prezent, oamenii cheltuie mai mulţi bani pentru animalele de companie decât pentru copii”, a declarat directorul general Gilles Andrier într-un interviu. Potrivit acestuia, rivalii Symrise AG şi Nestle SA, care au ambii o expunere semnificativă pe sectorul de hrană pentru animale de companie, au profitat de “creşterea spectaculoasă” a sectorului. O achiziţie a unui producător de ingrediente pentru hrană pentru animale de companie ar da Givaudan “un punct de pornire”, a spus Andrier.

Cu toate acestea, directorul Givaudan a subliniat că ar putea fi greu de găsit ţinte adecvate pe o piaţă extrem de competitivă. Givaudan produce diferite ingrediente şi arome care sunt utilizate într-o gamă diferite de produse de îngrijire personală precum şi în alimente. Compania care s-a extins prin achiziţii dar şi achiziţii, furnizează componente precum antioxidanţi şi uleiuri folosite de marii producători de cosmetice, precum L’Oreal SA.

Andrier a spus că în ultimul an Givaudan a reuşit că cucerească o cotă substanţială de piaţă de la competitori, inclusiv BASF SE, DSM-Firmenich AG şi Symrise, şi este optimist cu privire la rezultatele la final de an. Acţiunile companiei au crescut cu 50% în ultimul an, depăşind cu mult avansul înregistrat de indicele bursei elveţiene. Achiziţionarea unei companii din sectorul pet food ar putea pune la dispoziţia Givaudan ingrediente, arome şi produse care sunt special concepute pentru a face hrana destinată animalelor de companie să aibă un gust mai bun, a spus Andrier.

Piaţa mondială de hrană pentru animalele de companie este prognozată că va creşte de la 320 miliarde dolari până la 500 de miliarde dolari în 2030, potrivit Bloomberg Intelligence, pe măsură ce creşte numărul animalelor de companie şi proprietarii caută alimente şi servicii premium.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *