Producător: Chiar și cu medicamente pentru slăbit, precum Ozempic, oamenii vor continua să mănânce biscuiții noștri / Impactul asupra business-ului peste 10 ani: „Marjă de eroare”

ozempic, biscuiti, oreo, slabit Sursa foto: Pixabay/1150199

Chiar și cu medicamente care le taie pofta de mâncare, oamenii vor continua să mănânce biscuiți Oreo, potrivit companiei care le produce, transmite Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Mondelez International – care mai deține branduri precum 7Days, Barni sau BelVita -, monitorizează impactul Ozempic și al altor medicamente de acest gen „destul de atent”, a declarat directorul executiv Dirk van de Put, într-un interviu acordat Bloomberg TV.

Modelele care încorporează schimbările de comportament cauzate de medicamente și ratele de adopție preconizate pentru acestea prevăd doar un impact modest asupra vânzărilor, a adăugat acesta. „Aceste modele prezic că, peste 10 ani, vor avea un efect între 0,5% și 1% din volumul nostru”, a spus el, numind procentele „marjă de eroare”.

Citește și: Cum te pot ajuta fulgii de ovăz să slăbești / „Oatzempic”, o tendință virală de pe TikTok, îi promovează ca fiind un truc pentru pierderea în greutate / Care este părerea experților

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *