Primele rezultate financiare trimestriale ale companiei românești Norofert după extinderea în SUA: Veniturile au crescut cu 4%, profitul a scăzut cu 40% / Urmează extinderea în Brazilia

fertilizatori norofert Sursa foto: Norofert

Norofert, producător de inputuri organice din România, a anunțat că a încheiat primul semestru din 2024 cu o cifră de afaceri de 21,04 milioane lei, marcând o creștere de 4,27% față de aceeași perioadă a anului anterior. Compania, listată la Bursa de Valori București pe piața AeRO, susține că, în ciuda unui context agricol dificil și a deciziilor prudente ale fermierilor, profitul net a atins 1,85 milioane lei. Acest indicator a înregistrat o scădere de 40% față de 2023, dar este peste nivelul bugetat. Acestea sunt primele rezultate financiare după extinderea companiei pe piața americană.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Norofert și-a extins operațiunile internaționale, finalizând o linie de producție în SUA și semnând un contract de distribuție pentru regiunile Dakota de Sud, Dakota de Nord și Minnesota. În plus, compania a anunțat extinderea pe piața din Brazilia. „Recent, am anunțat intrarea pe piața din Brazilia. Strategia Norofert rămâne axată pe doi piloni strategici: dezvoltarea de soluții adaptabile prin inovație continuă și extinderea internațională”, a declarat Vlad Popescu, Președintele Consiliului de Administrație, Norofert:

Printre investițiile majore din România, Norofert a finalizat prima etapă a unui laborator de cercetare și a investit în sisteme de irigații pe 340 de hectare din cele 1.000 ha de la Ferma Zimnicea. De asemenea, datoriile totale ale companiei au scăzut cu 4%, până la 62,4 milioane lei, ca urmare a rambursării anticipate a unor credite.

Norofert are un portofoliu de peste 65 de produse pentru agricultura ecologică și convențională.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *