Nommy, aplicația care te motivează să descoperi restaurante noi pregătește o investiție de 300.000 € și expansiunea în Cluj, Iași, Constanța și Brașov

nommy aplicatie restaurante Foto: Nommy

Nommy, aplicația care îți face viața socială mai savuroasă și te scoate din rutina acelorași 5-6 restaurante, anunță o investiție de 300.000 EUR și o creștere accelerată după lansarea versiunii de test. În doar câteva luni comunitatea a adunat 1.000 de membri, 50 de restaurante partenere și peste 100 de recompense active – semn că oamenii își doresc un mod nou, mai fun și mai accesibil de a explora gastronomia locală, a transmis compania prin intermediul unui comunicat de presă remis G4Food joi 11 septembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Nommy este un concept nou: pentru 7 EUR/lună, membrii primesc acces la restaurante atent selectate și sunt răsfățați cu recompense exclusive: spre exemplu, 50 lei credit de consum sau deserturi, cocktailuri și aperitive oferite din partea casei. Restaurantele nu plătesc nimic către Nommy, ci câștigă clienți noi fără bătăile de cap și costurile imprevizibile ale reclamelor sau fără să-și sacrifice marja în platformele de livrare.

Locațiile partenere sunt conduse de antreprenori locali pasionați de bucătăria lor, care au ratinguri bune pe Google și o poveste autentică. Printre favoritele comunității se numără Ever After și Zăganu Bistro, dar și hidden gems ca Ici et La, 15A sau Arco. În același timp, membrii Nommy descoperă rising stars precum Basm sau Innocent & Delicious de pe Calea Victoriei.

Nommy înseamnă o experiență completă de explorare: urmărești un feed cu videoclipuri reale filmate în restaurante, vezi unde mănâncă prietenii tăi și urci în clasamentul exploratorilor urbani dacă descoperi cele mai multe locuri noi. În plus, membrii sunt invitați la evenimente speciale și pot afla primii de restaurantele noi. În plan se află și o academie de influenceri culinari, care să ajute restaurantele să își spună povestea prin video.

Oamenii nu au nevoie de încă o aplicație de discounturi la restaurante mediocre. Ceea ce își doresc cu adevărat sunt experiențe noi și un motiv real să iasă din rutină. Nommy este un motivation product – îți dă impulsul să explorezi, să descoperi locuri de calitate și să te bucuri de ele. Iar «support local» nu e un slogan, ci fundația pe care am construit Nommy. Aproape toate restaurantele partenere sunt businessuri locale, ceea ce înseamnă că fiecare ieșire ajută orașul să înflorească.”, spune Eduard Burghelia, cofondator.

Modelul răspunde nevoii de varietate, aduce profit garantat fiecărui restaurant partener și le oferă membrilor experiențe autentice. Practic, este un model win-win pentru toată lumea.

Nommy vizează atingerea a 400 de recompense active în București în următoarele 3 luni, urmând extinderea în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. Pentru extinderea internațională, echipa a stabilit deja o listă scurtă de parteneri locali cu experiență în fiecare piață vizată.

Nommy este cofondat de Eduard Burghelia, antreprenor cu experiență în investiții și distins cu titlul Young Entrepreneur of the Year 2019 din partea Romanian Business Leaders, alături de echipele Neo Vision – companie tech cu peste 10 ani de experiență și 200+ proiecte software livrate global – și Promocrat, agenție de marketing specializată în dezvoltarea brandurilor locale și internaționale. Alături de fondatori, în proiect s-a alăturat și V7 Capital, un holding cu experiență solidă în HoReCa, retail și tehnologie.

Aplicația poate fi descărcată din AppStore și Google Play.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *