Pentru membrii generațiilor Y (milenialii) și Z din SUA, alimentele reprezintă o prioritate când vine vorba de cheltuieli, arată un raport al McKinsey & Company, citat de Business Insider.
Compania a întrebat peste 4.000 de persoane, din mai multe generații, despre domeniile în care doresc să se răsfețe în acest an. Alimentele s-au clasat pe primul loc pentru mileniali și cei din generația Z, depășind restaurantele, barurile, călătoriile, frumusețea și îngrijirea personală, îmbrăcămintea și fitness-ul.
Mileniali sunt, cu aproximație, oamenii născuți în perioada 1981 – 1996, iar cei din generația Z sunt cei născuți în perioada 1997 -2012.
Mulți dintre mileniali devin părinți pentru prima dată. Asta înseamnă că ei cheltuiesc pentru ei înșiși, pentru partenerii lor și pentru copiii lor. În 2018, de exemplu, generațiile mai în vârstă, cum ar fi baby-boomer-ii (1946 – 1960), au cheltuit mai mult pe alimente decât cei din generația Y.
În ceea ce îi privește pe cei din Generația Z, aceștia spun că banii pe care aleg să îi cheltuiască pe mâncăruri și băuturi de calitate fac drumurile la supermarket mai scumpe.
Indiferent de preferințele lor, toate generațiile resimt presiunea inflației. Toată lumea cheltuiește mai mult decât în anii precedenți. Gospodăria americană tipică cheltuiește acum cu 445 de dolari mai mult pe alimente în fiecare lună față de acum un an, potrivit unui raport al Moody’s.
Sursa foto: Oleksandr Boiko | Dreamstime.com