Nestlé intră pe piața produselor pentru slăbit odată cu lansarea unor shot-uri proteice / Noile produse au ca scop reducerea poftei de mâncare și promovarea unei senzații de sațietate

Sursa foto: Wikimedia Sursa foto: Wikimedia

Nestlé intră pe piața produselor pentru slăbit cu lansarea noilor shot-uri proteice în Statele Unite, concepute special pentru persoanele care utilizează medicamente pentru slăbit, precum Wegovy de la Novo Nordisk și Zepbound de la Eli Lilly, notează publicația Foodbev.

Această inițiativă reprezintă cel mai recent efort al companiei de a valorifica cererea tot mai mare pentru produse destinate pierderii în greutate, într-un context în care piața medicamentelor anti-obezitate este în plină expansiune.

Noile produse, denumite Boost Pre-Meal Hunger Support, au ca scop reducerea poftei de mâncare și promovarea unei senzații de sațietate. Nestlé susține că aceste shot-uri pot stimula un răspuns natural al organismului similar cu efectele GLP-1, un hormon care contribuie la reducerea apetitului și creșterea senzației de plenitudine.

Vezi detalii

Shot-urile sunt recomandate pentru consum cu până la 30 de minute înainte de mese, în conformitate cu momentul administrării injecțiilor GLP-1.

Fiecare shot conține 10 g de proteină din zer, 45 de calorii, 1 g de zahăr și nu conține grăsimi.

Produsul are un preț de aproximativ 10,99 dolari pentru un pachet de patru bucăți și este disponibil pe platforme precum Amazon.

Piața medicamentelor pentru slăbit este estimată să ajungă la 150 de miliarde de dolari anual în următorii zece ani, ceea ce oferă o oportunitate profitabilă pentru producătorii de alimente.

Lansarea shot-urilor proteice de către Nestlé vine după ce compania a introdus anterior o gamă de pizza congelată și paste îmbogățite cu proteine, adresate consumatorilor care folosesc medicamente pentru slăbit.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *