Nestlé dezvoltă o tehnologie pentru a reduce grăsimea din laptele praf/Compania vrea să sporească produsele sănătoase

Conpania produce lapte praf cu conținut scăzut de grăsime Foto: Happydent

Gigantul industriei alimentare și a băuturilor a declarat într-un comunicat de presă că tehnologia pe care o dezvoltă reduce grăsimea din laptele praf cu până la 60%, fără a compromite calitatea, gustul și textura cremoasă, arată Food Dive.

Tehnologia se bazează pe legarea grupurilor mai mari de proteine din lapte, în timpul fabricării normale a laptelui praf, a declarat un purtător de cuvânt pentru Food Dive. Aceasta permite Nestlé să obțină agregate proteice care sunt suficient de mari pentru a reproduce dimensiunea picăturilor de grăsime și pentru a oferi o textură cremoasă, dar suficient de mici pentru a nu fi percepute ca nisipul.

Nestlé a menționat că a dezvoltat și alte soluții bazate pe știință pentru a spori valoarea nutrițională, accesibilitatea și durabilitatea produselor sale. Printre acestea se numără reducerea zaharurilor adăugate, a sodiului și a grăsimilor saturate, furnizând în același timp substanțe nutritive pozitive și minimizând impactul asupra gustului și texturii.

Ingrediente îmbunătățite

Având în vedere că consumatorii caută produse mai sănătoase, Nestlé a făcut eforturi mari pentru a îmbunătăți ingredientele utilizate în mărcile sale. Totuși, a acționat cu precauție. Simplul fapt de a face un ingredient mai sănătos, deși este un pas important, ar putea fi un obstacol, dacă produsul nu are gustul pe care și-l amintesc cumpărătorii. Aceștia pot decide să nu mai cumpere produsul sau să apeleze la unul al concurenței, dacă nu le place schimbarea. Deocamdată, noua tehnologie a Nestlé este utilizată doar în Ninho Adulto, un lapte praf popular în Brazilia.

Nestlé intenționează să aducă tehnologia la alte produse lactate din portofoliul său și în alte locații din întreaga lume.

Producătorii de alimente, inclusiv Nestlé, au fost supuși unor presiuni pentru a îmbunătăți aspectul nutrițional al produselor lor, deoarece consumatorii doresc să mănânce mai sănătos. Nestlé a promis să crească produsele mai nutritive cu 50% până în 2030. În raportul său anual din 2023, compania a estimat că 38% din vânzările sale nete, excluzând cele de îngrijirea animalelor de companie și nutriția specializată, provin din produse considerate „sănătoase”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Foto: Happydent

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *