VIDEO Ioan Popa, fondator Transavia, despre cum a evoluat consumul de carne de pasăre în ultimii 10 ani în România / Am plecat de la puiul întreg și am ajuns la peste 50 de sortimente de carne

transavia, pui, ioan popa, tendinte Sursa foto: Pexels / Laudia Tysara

Dacă în urmă cu 10 ani „probabil” ponderea cea mai mare în consumul românilor o avea puiul congelat, astăzi există cerere mare pentru produsele proaspete, iar puiul întreg a pierdut teren în favoarea altor sortimente, potrivit lui Ioan Popa, fondatorul Transavia.

„Dacă acum 10 ani probabil că ponderea au reprezentat-o produsele congelate, de atunci până acum foarte multă lume s-a plecat foarte consistent asupra produselor fresh și, sigur, dacă în urmă cu mulți ani cea mai mare pondere o reprezenta puiul întreg, acum pot să vă spun că vindem produsele de carne de pasăre în peste 50 de sortimente, atât în stare fresh, cât și în stare congelată”, a explicat Ioan Popa, la evenimentul de lansare al site-ului G4Food.

Potrivit lui, în orașele mari populația, în special cea tânără, este preocupată de produsele procesate și semiprocesate.

Se observă, de asemenea, un interes pentru produsele bio.

Transavia este unul dintre cei mai mari producători locali de carne de pui. Compania deține și 10.000 de hectare de teren pe care sunt cultivate cereale care sunt folosite pentru consumul propriu.

Evenimentul de lansare al G4Food a fost susținut de companiile Transavia, Auchan și Lăptăria cu caimac.

Filmare: Inquam Photos

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *