“Food & Beverages Innovation Camp” reunește, timp de trei zile, antreprenori din industria alimentară românească

food-beverages-innovation-antreprenori-industria-alimentara-romaneasca Colaj foto: G4Food

Peste 140 de antreprenori din industria alimentară, fondatori de restaurante, investitori, lideri din FMCG şi HoReCa, experţi şi consultanţi participă, în aceste zile, la “Food & Beverages Innovation Camp”, organizat la Balvanyos, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat de presă al organizatorului, Hospitality Culture Institute, transmis luni AGERPRES, evenimentul marchează punctul culminant al F&B Business Accelerator – un program unic în România şi printre puţinele din Europa dedicate exclusiv inovării în sectorul alimentar.

“Timp de trei zile, peste 140 de participanţi – antreprenori în foodtech, fondatori de restaurante, investitori, lideri din FMCG şi HoReCa, experţi şi consultanţi – participă la un program complex, care combină dialoguri strategice, workshopuri aplicate şi sesiuni de pitching. Evenimentul funcţionează ca o platformă de conectare între startup-urile selectate în cadrul F&B Business Accelerator şi ecosistemul extins de industrie şi investiţii. Food & Beverages Innovation Camp este conceput pentru a stimula colaborarea transnaţională, transferul de know-how şi crearea de soluţii scalabile în food innovation – de la produse şi concepte noi, până la optimizarea proceselor şi adoptarea tehnologiilor emergente”, se arată în comunicat.

Unul dintre cele mai importante momente ale celor trei zile de eveniment îl constituie panelul de deschidere dedicat investiţiilor în food şi ospitalitate.

De asemenea, o altă premieră este reprezentată de abordarea temei burnout-ului în ospitalitate, cu intervenţii şi soluţii propuse de specialişti din psihologie, management operaţional şi leadership organizaţional.

“Alături de investitori, sunt prezenţi şi unii dintre cei mai respectaţi chefi români care sunt, în acelaşi timp, antreprenori de succes. Printre aceştia se numără Mihai Toader, cu o abordare contemporană asupra fine casual dining; Nico Lontras, cunoscut pentru revalorizarea gastronomiei româneşti; Alex Burcă, chef creativ cu experienţă internaţională; Roland Suciu, co-fondatorul Braseria Locală; Alex Petricean, premiat pentru proiectul NOUA, care explorează identitatea gastronomică locală; Oana Coantă, de la Bistro de l’Arte, promotoare a produselor de sezon; şi Ana Consulea, fondatoarea Zelateria, care a reinventat cofetăria românească modernă. Prezenţa lor aduce autenticitate şi profunzime campului, fiind implicaţi nu doar în sesiunile tematice, ci şi în experienţele culinare de seară”, notează sursa citată.

În plus, F&B Innovation Camp include sesiuni dedicate digitalizării proceselor în foodservice, scalării prin modele de business centralizate, sustenabilităţii, comunicării de brand şi provocărilor legate de resursa umană. Workshopurile sunt susţinute de experţi în vânzări multichannel, bugetare, strategie, design operaţional şi cultură organizaţională.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *