Bilanț în delivery: Supermarketurile au avut cea mai mare creștere, cu 180%  mai multe vânzări față de 2023. Topul produselor comandate este dominat de apă, sucuri, lapte, brânză și bere

pexels-delivery guy

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile supermarket și magazine. Supermarketurile reprezintă categoria din aplicație care a înregistrat cea mai mare creștere din 2024, cu vânzări care depășesc cu 180% rezultatele de anul trecut.

În topul celor mai comandate produse din categoria supermarket se numără, în ordine, apa plată, sucurile, laptele, brânza și berea.

Nivelul de vânzări al alimentelor din top

1.Apa plată, cu 1,2 milioane de produse livrate.

Vezi detalii

2.Băuturile carbogazoase, cu 700.000 de produse vândute.

3.Laptele, cu 500.000 de produse comandate.

4.Brânza, 260.000 de produse achiziționate.

5.Berea, cu 230.000 de sticle sau doze vândute.

Ca tendințe, primele locuri sunt ocupate de apa plată și de băuturile carbogazoase, la fel ca anul trecut. Cea mai spectaculoasă creștere, în raport cu 2023, s-a observat în cazul în cazul categoriei de băuturi alcoolice, unde s-au înregistrat vânzări cu 235% mai mari.

Comanda medie din supermarketuri, 127 de lei

În 2024, valoarea medie a bonului de cumpărături în categoria de supermarketuri s-a ridicat la 127 de lei, iar luna cu cel mai mare număr de comenzi este noiembrie, cu aproximativ 93.000 de produse vândute.

“Una dintre tendințele majore ale anului este interesul tot mai ridicat pentru categoria supermarketurilor. Dacă în perioada pandemiei, și imediat după aceea, era firesc să asistăm la creșteri spectaculoase pe acest segment, acum este vorba despre o opțiune care ține de eficiență. Românii s-au obișnuit tot mai mult să comande prin aplicații și au observat că astfel economisesc timp și evită aglomerația. În plus, asistăm și la o diversificare tot mai accentuată a tipului de comenzi și magazine accesate prin aplicație”, a menționat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *