Ce spune grupul polonez Żabka, care deține Froo, despre posibilitatea de a cumpăra magazinele de proximitate ale Carrefour: „Monitorizăm oportunitățile de creștere”

Froo Zabka / Sursa foto: Twitter Froo Zabka / Sursa foto: Twitter

Grupul polonez Żabka este interesat de creștere atât organică, cât și prin achiziții de mici lanțuri de magazine pe piața din România. Întrebat dacă dorește să achiziționeze magazinele de proximitate ale Carrefour, în eventualitatea în care grupul francez le va vinde separat de supermarketuri, grupul polonez a precizat că monitorizează oportunitățile de creștere, dar nu comentează detaliile proiectului sau valoarea procesului de fuziuni și achiziții.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

„Avem planuri ambițioase de creștere pe piața românească, atât organic, cât și prin achiziții de mici lanțuri de magazine. Magazinele individuale se alătură deja brandului Froo, iar noi efectuăm analize aprofundate ale potențialelor ținte de achiziție. Monitorizăm oportunitățile de creștere, inclusiv situația pieței în urma celor mai recente achiziții. Nu comentăm alte aspecte, inclusiv detaliile proiectului sau valoarea procesului de fuziuni și achiziții. Cu toate acestea, vom ține mass-media la curent cu toate activitățile relevante”, a transmis biroul de presă al Żabka Polska, la solicitarea Economedia.

Grupul polonez Zakba a intrat pe piața din România prin intermediul brandului Froo în anul 2024 și s-a extins rapid, ajungând între timp la o rețea de peste 120 de magazine de proximitate pe piața locală.

Gigantul francez Carrefour se pregătește să vândă afacerea din România, iar informațiile Economedia arătau că acesta ar putea vinde separat business-ul, respectiv pe de o parte hipermarketurile și supermarketurile, iar pe de altă parte magazinele de proximitate.

Citește continuarea articolului pe Economedia….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *