Producătorul de carne de pui Transavia lucrează la un plan investițional în valoare de peste 100 de milioane de euro, cel mai mare din istoria companiei, care are ca scop extinderea operațiunilor afacerii și diversificarea portofoliului de produse, a anunțat Ioan Popa, președinte și fondator Transavia, într-un interviu acordat pentru Economedia.
Întrebat ce tendințe observă în piață, omul de afaceri a declarat că se întrezărește o creștere a pieței de carne de pui, atât la nivel global, cât și național.
„Lucrăm la un plan investițional masiv, cel mai mare din industria de resort și din istoria companiei noastre, de peste 100 de milioane de euro, care va extinde și va diversifica modelul nostru de afacere integrată 100% vertical, care ne-a consacrat și care va stimula puternic dezvoltarea economică a regiunii și a sectorului de activitate”, a declarat Ioan Popa.
Compania se confruntă, însă, cu problema lipsei forței de muncă. „Este extrem de greu să găsim electricieni, sudori, mecanici, frigotehniști, fochiști etc., pentru că interesul pentru liceele tehnologice sau școli profesionale este foarte redus”, a mai spus Popa.
Transavia deține Fragedo, cel mai bine clasat brand din industria alimentară în clasamentul Brand Finance Romania 2024.