Un nou magazin de tip cash&carry se deschide în Capitală. Are 100% capital românesc și se alătură unor jucători deja consacrați, precum Metro Cash&Carry România sau Selgros Cash&Carry România

Sursa foto: senic.ro Sursa foto: senic.ro

Rețeaua de supermarketuri Senic Gross&Market, cu capital 100% românesc, va deschide pe 12 decembrie primul său magazin din București. Magazinul este situat pe Strada Fizicienilor, nr. 15, în sectorul 3, și reprezintă cel de-al 11-lea punct de lucru al rețelei la nivel național, conform Termene.ro.

Fondată în 1994 de Iuliana și Severică Cîmpeanu, compania Senic Com a început prin distribuția de produse alimentare și nealimentare aduse din import. În timp, aceasta s-a extins în segmentul de retail prin deschiderea de magazine de tip cash&carry și prin înființarea fabricii Senic Quality din Drobeta-Turnu Severin, specializată în producția de dulciuri și produse sărate.

Primul magazin Senic de tip cash&carry a fost inaugurat în Drobeta-Turnu Severin, în august 2017, urmat de deschideri succesive în orașe precum Pitești, Brașov, Mediaș, Slatina, Focșani, Caracal, Sibiu și Deva. În prezent, rețeaua numără peste 500 de angajați și acoperă o gamă largă de produse alimentare și non-alimentare, inclusiv branduri proprii produse în fabrica din Drobeta.

Vezi detalii

În 2023, Senic Com a raportat o cifră de afaceri de 356,5 milioane de lei

Pentru anul 2023, Senic Com a raportat o cifră de afaceri de 356,5 milioane de lei și un profit de 20,3 milioane de lei, cu un număr de 363 de angajați. Alte entități din grup, precum Senic Prod și Senic Brand Store, au contribuit la succesul companiei, deși cu rezultate financiare variate:

  • Senic Prod: Cifră de afaceri de 12,2 milioane de lei, în scădere cu 5,92% față de anul anterior.
  • Senic Brand Store: Cifră de afaceri de 5 milioane de lei și un profit net de 543.000 de lei, gestionată de un singur angajat.

Competiția pe piața de cash&carry

Pe piața de cash&carry, Senic Gross&Market se alătură unor jucători deja consacrați, precum Metro Cash&Carry România, Selgros Cash&Carry România și Penny Market. Cu toate acestea, Senic își propune să își consolideze poziția prin diversitatea produselor, susținerea producției locale și extinderea strategică în zone cheie ale țării.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *