Reţeaua LaDoiPaşi – franciză de magazine dezvoltată de METRO România – a deschis 60 de unități într-o singură zi. Astfel a fost depăşit astfel numărul de 2400 în total, transmite News.ro.
Această performanţă confirmă atât interesul antreprenorilor locali pentru acest format de retail, cât şi preocuparea continuă a METRO de a susţine afacerile independente”, anunţă compania. Cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât şi în cel rural. O parte dintre antreprenori au ales să dezvolte un business nou. Cei mai mulţi însă sunt proprietari de magazine de proximitate care s-au integrat în grupul LaDoiPaşi.
Magazinele LaDoiPași
“Le urăm bun-venit noilor parteneri în comunitatea noastră. Avem convingerea că, împreună, vom fi mai puternici şi vom construi afaceri sustenabile. Continuăm să susţinem afacerile independente prin dezvoltarea reţelei LaDoiPaşi, unul dintre pilonii de creştere ai businessului METRO”, a declarat Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania. La finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPaşi va depăşi pragul de 2.500 de magazine.
Magazinele au suprafeţe medii cuprinse între 80 şi 120 mp. Propun un mix de produse alimentare şi non-alimentare care variază în funcţie de profilul local, selecţia fiind realizată pe baza unei analize minuţioase a obiceiurilor de consum specifice comunităţilor cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft.
METRO participă cu know-how şi consultanţă în privinţa aspectelor-cheie ale afacerii, cum ar fi alegerea echipamentelor şi a sortimentelor de produse. De asemenea, asigură elementele de branding, dotările cu echipamente şi suport IT, materialele promoţionale, campaniile de promovare la nivel naţional, campaniile de loialitate şi aniversare. Antreprenorii LaDoiPaşi beneficiază de avantajele unui sistem de gestiune integrat cu METRO. Acesta automatizează operaţiuni precum înregistrarea facturilor, gestionarea produselor, controlul stocurilor, activităţi care în mod tradiţional presupun un volum mare de muncă. În același timp, antreprenorii dețin în totalitate magazinele, care sunt, practic, afaceri independente.
Istoricul afacerii
Rețeaua LaDoiPaşi a fost creată prin reunirea mai multor proprietari independenţi sub un singur brand. Conceptul LaDoiPaşi a fost lansat pe piaţa locală în 2012 şi dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susţine antreprenorii locali să îşi dezvolte afaceri în comunităţile în care trăiesc. În magazinele LaDoiPaşi, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziţie produse proaspete, de la lactate şi brânzeturi, la legume şi fructe, la carne proaspătă şi preparate din carne.
În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienţi. Compania operează în peste 30 de ţări şi are peste 89.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.