Restaurantul PAPILA din centrul Bucureștiului a finalizat recent un proces de modernizare, în urma unei investiții de 65.000 de euro. Fondatorii, Maria Burachu și Gabriel Herdean, au alocat fonduri proprii pentru retehnologizarea spațiului, extinderea echipei și a echipamentelor, precum și pentru un meniu complet nou, conceput de Andrei Junghietu, executive chef al restaurantului, notează Economedia.
Pe lângă îmbunătățirile în bucătărie, zona de bar a fost extinsă pentru a include o selecție premium de băuturi, de la vinuri naturale la cocktailuri artizanale. Investițiile au rolul de a eficientiza operațiunile și de a îmbunătăți experiența clienților.
„PAPILA s-a dezvoltat organic, în ciuda momentelor dificile, precum pandemia, iar noile schimbări ne poziționează mai bine ca oricând să valorificăm acest potențial de creștere”, a declarat Gabriel Herdean.
Restaurantul a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri record de 4,2 milioane de lei
Restaurantul a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri record de 4,2 milioane de lei, cu 50% mai mare față de 2021 și cu 27% mai mare față de 2022. În urma investițiilor recente, fondatorii estimează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de lei.
În plus, proprietarii anunță lansarea unei noi locații sub brandul PAPILA, dedicată ramenului.
„Decizia de a deschide o locație de ramen vine nu doar din dorința noastră de a inova scena gastronomică locală, ci și din nevoia de a răspunde cererii uriașe din partea bucureștenilor. Duminică de duminică, la Ramen Sunday, mesele sunt rezervate în timp record, iar interesul enorm depășește capacitatea actuală a locației”, a explicat Maria Burachu.
O altă schimbare majoră în strategia restaurantului PAPILA este renunțarea la parteneriatele cu platformele de livrare. Proprietarii explică decizia prin dorința de a îmbunătăți calitatea experienței oferite în locație: „Prin eliminarea livrărilor externe, PAPILA reușește să redea oaspeților atmosfera intimă și fluiditatea serviciului de care au fost privați în perioadele aglomerate cauzate de curierii externi”.
Deși parteneriatele cu platformele de livrare, cum a fost cel cu Bolt Food, au ajutat la creșterea vânzărilor în pandemie, proprietarii cred că schimbarea va aduce beneficii pe termen lung pentru clienții restaurantului.