Producătorul polonez de uleiuri, kombucha și oțeturi Olini intră pe piața din România

olini, ulei de masline, romania, polonia Sursa foto: Pixabay/Pezibear

Olini, producătorul polonez de uleiuri, oțeturi și sucuri lacto-fermentate din ingrediente naturale, face un pas important spre export și intră pe piața din România, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

„Povestea Olini a început odată cu uleiul de in presat la rece în mica moară de familie și s-a extins până când a devenit cunoscută în toată Polonia. Olini este astăzi un cunoscut producător local, ce își propune să facă mai accesibil pentru toată lumea un stil de viață sănătos, stil de viață ce are în prim plan uleiurile presate la rece. Toate uleiurile și oțeturile lor au la bază materie primă de calitate de la producători locali sau materie primă din surse externe verificate. Toate ingredientele trebuie să fie pure, depozitate corespunzător și să fi fost recoltate la momentul potrivit. De-a lungul procesului de producție, semințele trec prin controale multiple ce urmăresc puritatea, umezeala și temperatura pentru a avea siguranța că produsul final este unul de cea mai bună calitate”, se arată în comunicatul de presă.

Compania transmite că produsele Olini sunt fabricate la comandă tocmai pentru a le asigura calitatea și prospețimea. În plus, sunt ambalate cu grijă în sticle de sticlă fumurie pentru a proteja proprietățile compoziției.

Portofoliul producătorului polonez cuprinde pe lângă uleiuri presate la rece și oțeturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere și băuturi benefice pentru sănătatea intestinului precum oxymel și kombucha.

Printre cele mai apreciate produse Olini se numără oțetul de mere, uleiul de chimen negru și Oxymel, ultimele două beneficiind și de o variantă special formulată pentru copii.

„Toate produsele Olini sunt naturale, proaspete și au o compoziție simplă, nu sunt rafinate și nu conțin aditivi artificiali. Olini colaborează constant cu cercetătorii Universității medicale din Lodz pentru realizarea de studii ce vizează proprietățile și beneficiile produselor comercializate”, se mai anunță în comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *