Un producător de medicamente pentru slăbit reduce prețurile, pentru a contracara concurenţa / Tratamentele cu doze de 7,5 mg şi 10 mg de Zepbound se vând cu 499 de dolari pe lună

slabit Foto: Dreamstime

Eli Lilly a redus preţurile pentru flacoanele medicamentului său pentru slăbit, Zepbound, vândute online, şi a extins gama de doze disponibile, în încercarea de a face faţă concurenţei puternice din partea farmaciilor specializate în prepararea personalizată a medicamentelor pentru pacienţi şi a rivalului Novo Nordisk, transmite Reuters, transmite News.ro.

Lansarea acestor flacoane oferă mai multe opţiuni pacienţilor care aleg să plătească din propriul buzunar prin intermediul site-ului dedicat consumatorilor al companiei Lilly, iar preţul mai mic ar putea atrage mai mulţi clienţi departe de versiunile compuse ale medicamentului, conform analiştilor.

Acţiunile producătorului de medicamente din Indiana au crescut cu 2,6%, ajungând la 905,32 dolari după anunţul de marţi, în timp ce acţiunile companiilor de telemedicină care oferă versiuni compuse ale medicamentelor pentru slăbit au scăzut la începutul tranzacţiilor.

Lilly a anunţat că pacienţii pot achiziţiona flacoane cu doze mai mari de 7,5 mg şi 10 mg de Zepbound pentru 499 de dolari pe lună, pe site-ul LillyDirect. Acest preţ este cu aproape 23% mai mic decât preţul de 650 de dolari pe care Lilly îl percepe pentru stilourile auto-injectoare ale medicamentului pentru pacienţii asiguraţi, dar care nu au acoperire pentru acest medicament.

Producătorul american de medicamente a lansat în august anul trecut flacoane cu cele mai mici două doze de Zepbound, care este vândut în mod obişnuit în stilouri auto-injectoare, pentru a creşte disponibilitatea. Marţi, Lilly a anunţat şi o reducere a preţurilor pentru o lună de tratament cu aceste doze, cu aproximativ 50 de dolari fiecare, costurile ajungând acum la 349 şi 499 de dolari pe lună prin LillyDirect.

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


Patrik Jonsson, preşedintele diviziei de sănătate cardiometabolică a Eli Lilly, a declarat într-un interviu că peste 10% dintre pacienţii care încep tratamentul cu Zepbound au optat pentru flacoane, de la lansarea acestora.

Lilly caută modalităţi de a stimula cererea pentru Zepbound anul acesta, pentru a atenua îngrijorările investitorilor legate de semnele de slăbiciune în vânzări şi pentru a concura mai bine cu rivalul danez Novo Nordisk şi popularul său medicament Wegovy.

Novo oferă Wegovy pe site-ul său pentru 650 de dolari pe lună pentru pacienţii care nu au acoperire de asigurare pentru acest medicament, dar nu vinde produsul în flacoane.

Noua ofertă de 499 de dolari pe lună de la Lilly este încă mai mare decât preţurile medii de 231 până la 330 de dolari percepute de farmaciile de compunere (care prepară medicamente personalizate pacienţilor) din SUA pentru versiunile lor de Zepbound şi Wegovy, deşi autorităţile de reglementare din domeniul sănătăţii au ordonat farmaciilor de compunere să înceteze vânzarea acestor copii în lunile următoare.

Penuria de medicamente pentru slăbit a determinat pacienţii să apeleze la versiuni compuse mai ieftine, care pot fi vândute şi distribuite în vrac atâta timp cât medicamentul original se află pe lista de penurie a Administraţiei pentru Alimente şi Medicamente din SUA (FDA).

În ultimele trei luni, FDA a eliminat Zepbound şi Wegovy de pe lista de medicamente cu ofertă deficitară, declanşând procese din partea farmaciilor de compunere.

”Lilly acţionează rapid pentru a menţine pacienţii existenţi şi pentru a atrage noi clienţi care nu au încercat încă produsele,” a declarat analista Courtney Breen de la Bernstein.

Compania de telemedicină Hims & Hers Health (HIMS.N) a avertizat luni seară că ar putea să nu mai poată vinde medicamente pentru slăbit compuse în aceeaşi măsură sau deloc.

Acţiunile Hims & Hers au scăzut cu peste 21%, în timp ce acţiunile altor companii de telemedicină, cum ar fi LifeMD, au scăzut cu 11,5%.

Lilly a precizat că pacienţii trebuie să reînnoiască prescripţiile pentru flacoanele cu doze mai mari în termen de 45 de zile de la prima achiziţie pentru a beneficia de aceleaşi preţuri, altfel ar putea plăti până la 699 de dolari pentru prescripţiile repetate. Patrik Jonsson a explicat că această cerinţă asigură respectarea regimului de dozare aprobat de FDA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *