O mică firmă de familie din Cantabria, Spania, a revoluționat piața gastronomică prin crearea produsului „Felii Imperiale de Kobe”, utilizând o materie primă considerată cea mai bună carne din lume: carne de Kobe, din rasa Tajima-Gyu (neagră, în varianta Tajima), provenind exclusiv din prefectura Hyogo și certificată de Kobe Beef Association din Japonia, explică Agroinformacion.
Firma Caydesa Carnes, în colaborare cu Maeștrii Producători de Cecina din León, a creat acest produs unic pe piață, care, având un preț de aproape 700 €/kg, și-a epuizat prima producție în mai puțin de 24 de ore. Condițiile excepționale necesare pentru prepararea sa și disponibilitatea limitată au transformat acest produs autentic în cel mai scump comercializat vreodată, atrăgând atenția unor restaurante de prestigiu internațional, precum și a personalităților renumite din lumea gastronomiei.
Un produs de lux cu cerere internațională
Prepararea acestei cecine din carne de Kobe se realizează într-un mediu privilegiat, la peste 1.000 de metri altitudine, folosind tehnici milenare de maturare, ceea ce, împreună cu excelența materiei prime, dă naștere unui produs de culoare roșie, cu un gust unic, cu nuanțe dulci și fine, absolut inimitabil, și o textură care se topește în gură. Lansarea pe piață a generat un interes mare la nivel mondial, atât de mare încât restaurante de prestigiu din Dubai, Hong Kong, Statele Unite, Franța și Regatul Unit au contactat deja firma Caydesa, care a inițiat un plan de export internațional pentru a satisface cererea în creștere. De asemenea, artiști, sportivi și personalități de renume internațional se numără printre principalii clienți ai acestui produs exclusivist.
„Așa cum s-a întâmplat deja cu Kuroge Washu al nostru (n.r. – o carne de vită japoneză maturată 30 de zile și cu o textură diferită de orice altă carne de acest tip), suntem convinși că acest nou produs va deveni un reper gastronomic pentru cele mai exigente gusturi, o experiență senzorială unică ce va cuceri adevărații iubitori ai cărnii. Totuși, suntem conștienți că realizarea acestui produs unic nu este lipsită de provocări, dar le abordăm cu aceeași pasiune și dedicare care ne-au caracterizat întotdeauna. Fiecare obstacol este o oportunitate de a ne depăși pe noi înșine și de a vă surprinde din nou”, afirmă Carlos del Campo Sánchez, șeful operațiunilor la Caydesa.