Micul trece oceanul: Marca „Litălși”, lansată luna viitoare la New York. Producătorul din Brașov a investit 1,5 milioane de euro în proiect

mici, Bavaria, Germania, Euro 2024, Marcel Ciolacu

Carmolimp, un producător de carne din Brașov, a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea gamei de mici „Litălși”, care va fi lansată luna viitoare oficial la New York, transmite Adevărul.

Produsul este destinat pieței din România, dar va fi lansat la evenimentul Romania Day, care va avea loc pe 16 iunie în New York, pe celebra stradă Broadway.

„E timpul să ducem cele mai interesante produse tradiționale românești în inima unuia dintre cele mai populare orașe din lume – New Yorkul. Practic, vom închide Broadway pentru o zi și vom scoate în prim-plan cultura românească și tradiționalii mici. Vrem să deschidem și o nouă piață pentru micii cu care noi suntem atât de obișnuiți, dar pe care americanii abia acum îi descoperă. Totuși, ne vom axa pe dezvoltarea pe piața românească, care va fi baza acestui business. În România vrem să construim cel mai puternic brand de mici din piață, care vine la pachet cu un sistem de francizare și cu o aplicație de livrare și promovare a businessului”, a declarat Valentin Soneriu, director Carmolimp.

El a adăugat că proiectul a pornit mai mult ca o glumă, „din dorința de a face lucrurile altfel”.

Evenimentul Romania Day on Broadway a debutat în anul 2000 și este la a XXIII-a ediție, fiind organizat în parteneriat cu Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York și Institutul Cultural Român.

Sursa foto: Vrosca | Dreamstime.com

Citește și: Există diferențe între mic și burger? / Ce au răspuns participanții la Burger Fest București, ajuns la a VIII-a ediție

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Comentarii

  1. Cam târziu, Hormel a avut acum câțiva ani un produs numit Little Sizzlers destul de aproape la gust și prezentare de cevapi și mititei, dar nu s-a impus pe piață, chiar dacă a existat în supermarketuri majore. În fine, poate cu niște influensări lihniți bine plasați, poate de data asta iese ceva mai bine, măcar pe nișa magazinelor etnice.
    Oricum, cei care știu să macine niște carne de orc și vită ori oaie și să amestece niște bicarbonat nu vor fi afectați.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *