Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de loialitate. Aceasta își propune să ofere o experiență digitală ușoară și coerentă, potrivit unui comunicat de presă.
Dezvoltată la nivelul Grupului Ahold Delhaize, noua aplicație digitală reprezintă un pas important în strategia de convergență digitală în Europa.
Prin noua aplicație Mega Image, clienții se pot bucura acum de o interfață mai ușor de utilizat și intuitivă, care se aliniază experienței oferite de alte mărci Ahold Delhaize la nivel european, precum Albert în Republica Cehă, Maxi în Serbia și Delhaize în Belgia și Luxemburg.
„Pentru viitorul cumpărăturilor, această aplicație reprezintă un nou pas în evoluția experienței de cumpărături online: într-un singur loc clienții regăsesc serviciul de livrare rapidă în două ore, livrare programată, precum și beneficiile lor de loialitate și produsele preferate din magazine”, spune Lucian Vilău, VP Digital & Technology, Mega Image.
Ce oferă aplicația clienților?
Aplicația Mega Image oferă clienților acces la serviciul de livrare rapidă în doar două ore în orașele selectate precum București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași și Sibiu.
Clienții au acces la promoțiile personalizate, punctele acumulate și economiile realizate prin accesarea programului de loialitate.
Aplicația oferă liste de produse optimizate, acces facil la beneficiile de loialitate și un proces simplificat de plată.
Sursa foto: Pixabay