Ferrero UK lansează înghețata Kinder Bueno la cornet/Portofoliul de deserturi congelate se extinde

Înghețata kinder bueno se lansează pe piață Foto: Foodbev

Ferrero UK a lansat noi conuri de înghețată Kinder Bueno, o mișcare care vizează valorificarea cererii în creștere pentru deserturi congelate inovatoare, noteaz foodbev.

Disponibil atât în ​​conuri unice, cât și în pachete multiple, noul produs prezintă două arome: Kinder Bueno Classic și Kinder Bueno White. Această noutate vine după lansarea cu succes a înghețatei Nutella de la începutul acestui an, care se pare că a funcționat bine pe piață.

Piața de înghețată din Marea Britanie, în special segmentul cornetelor, înregistrează o creștere notabilă, reprezentând aproximativ 11% din totalul categoriei de înghețată, evaluată la 163 de milioane de lire sterline.

Cu o rată de penetrare de 60% în gospodăriile din Regatul Unit, brandul lansează aceste cornete de înghețată într-un moment strategic, pentru a valorifica loialitatea existentă față de brand și a atrage noi consumatori.

Conurile de înghețată lansate prezintă o combinație de înghețată netedă de alune, un disc de ciocolată acoperit cu stropi crocanți de cacao și un miez crocant de alune și cacao, toate învelite într-un cornet crocant de napolitană acoperit cu alune și cacao.

Această rețetă cu textura multiplă își propune să ofere profilul de gust clasic al acestui brand de ciocolată, oferind în același timp calitățile răcoritoare asociate cu înghețata.

Succes în Irlanda

Dani Hayward-Bradley, director regional de marketing pentru înghețată la Ferrero, a subliniat performanța puternică a conurilor de înghețată Kinder Bueno pe piețele europene, remarcând succesul lor în Irlanda de la lansarea lor în martie 2024.

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


„Conurile de înghețată Kinder Bueno reprezintă o oportunitate semnificativă pentru comercianții cu amănuntul de a revigora atât Kinder Bueno, cât și cumpărătorii de înghețată, generând vânzări suplimentare în categorie”, a spus ea.

Noul produs este acum disponibil în magazinele Morrisons din Marea Britanie, cu un preț recomandat de vânzare cu amănuntul de 4,95 GBP.

Acest nou produs vine după ce în februarie 2024 compania a adus pe piață cornetelor de înghețată  Kinder Bueno Classic în magazinele de proximitate, cu planuri pentru o lansare mai largă în sectorul alimentar anticipat pentru 2025.

Pe măsură ce piața de înghețată continuă să evolueze, producătorii se concentrează din ce în ce mai mult pe arome unice și experiențe premium pentru a capta interesul consumatorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *