Fermier cu valoare adăugată: Mădălina Dogărescu crește, împreună cu familia, 1.000 de porci. Materia primă o folosește pentru produse precum tobă, leber, mușchi, cârnați, kaiser sau slănină / Preparatele, fabricate după un rețetar din anii 1970 / „Suntem renumiți pentru parizerul nostru”

Sursa foto: colaj G4Food Sursa foto: colaj G4Food

Ne aflăm în plin sezon al târgurilor de produse tradiționale alimentare, ceea ce este un bun prilej de a cumpăra produse de calitate, direct de la fermierii români.

Ferma „La Titi”, din Brăila, Însurăței, participă regulat, la aproape toate târgurile organizate de MADR, întrucât este o modalitate practică de a intra în contact direct cu bucureștenii. Altfel, produsele „La Titi” se găsesc în două magazine din Brăila și mai pot fi comandate online, de pe site-ul propriu.

„La Titi” oferă la vânzare numai produse tradiționale, exclusiv din carne.

Vezi detalii

„Sunt produse naturale românești, obținute din ferma proprie. Avem în jur de 1.000 de porci, dar mai colaborăm și cu o fermă din Călărași, pentru materia primă. Cu ferma ne ocupăm din 2015. Avem abator și carmangerie proprii, iar 10 angajați se ocupă de tot ceea ce înseamnă prelucrare”, spune pentru G4food, Mădălina Dogărescu. O întreb cine este Titi, cel care a dat numele fermei. „Socrul meu”, răspunde ea, râzând.

Sursa foto: G4Food
Sursa foto: G4Food

Produsele „La Titi” nu conțin aditivi alimentari

Sub brandul „La Titi” puteți alege dintre peste 40 de sortimente de produse, de la tobă, leber, mușchi, cârnați, kaiser, slănină. „Suntem renumiți pentru parizerul nostru din vită și porc, care este un produs de top”, spune Mădălina Dogărescu.

„La Titi” este o afacere de familie, axată pe preparate gustoase și sănătoase, iar preparatele nu conțin aditivi alimentari. Produsele sunt fabricate după un rețetar din anii 1970, care respectă pas cu pas procedurile de fabricație, timpii de maturare (între 8 și 14 zile), zvântarea și afumarea produselor cu fum din lemn de esență tare (fag sau cireș).

Mădălina Dogărescu  recunoaște că vânzările au mers mai prost în vară, dar acum și-au revenit. O întreb dacă au mărit prețurile și cu cât:

„Am mărit și prețurile, pentru că materia primă și costurile de producție au crescut și ele, așa că am fost nevoiți să creștem și noi prețurile. Când zic materie primă mă refer la carne și la condimente. Apoi au crescut și salariile. Deci am fost nevoiți să mărim prețurile, pentru că avem un cost de producție destul de ridicat: undeva la 15 lei, prețul de cost, dar asta este diferit de la un produs la altul. De pildă, la mușchi, prețul de cost este de 30 lei sau chiar mai mult, fără TVA”.

Sursa foto: G4Food
Sursa foto: G4Food

O întreb, în aceste condiții, cam cât este profitul la un kilogram de carne.

„Nu mai mult de 10-12 lei!”, spune Mădălina.

Astfel, prețurile produselor sunt în jur de 60 de lei kg. Parizerul cu usturoi este 60 lei/kg, toba și lebărul costă 65lei/kg, cârnații de oaie și vită – 65 lei, iar cei de porc, 60 lei/kg. Mușchiul de porc afumat ajunge la 80 lei/kg, iar mușchiul Monta, la 90 lei.

Pe site, însă, puteți alege dintre mai multe pachete. De pildă, „Pachetul la Titi”, costă 280 lei și conține 5 kg de produs: crenvursti porc cu cascaval – 1 kg, rulada pui – 1 kg, parizer cu măsline – 1 kg, mușchi țigănesc – 1 kg. Tot pe site puteți comanda și pachet pentru grătar, care conține 5 feluri de cârnați, 5 kg, la un cost de 265 lei, sau pachet pentru mic dejun.

Sursa foto: G4Food
Sursa foto: G4Food

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *