Coca-Cola readuce sticlele personalizate / Campania „Share a Coke” revine în 2025 cu o nouă strategie pentru Generația Z

Coca-Cola readuce sticlele personalizate FOTO: Dreamstime/Nufather

Coca-Cola a anunțat relansarea campaniei sale iconice „Share a Coke”, inițial lansată în Australia în 2011 și extinsă ulterior în peste 80 de țări. Această campanie a înlocuit logo-ul tradițional de pe sticle și doze cu nume populare, încurajând consumatorii să împărtășească o Coca-Cola cu prietenii și familia. În 2025, compania aduce această inițiativă înapoi, cu scopul de a se conecta cu generația Z, care caută conexiuni autentice într-o lume din ce în ce mai digitalizată.

Noua ediție a campaniei va include atât experiențe fizice, cât și digitale, notează Parade. Consumatorii vor putea găsi sticle și doze personalizate cu nume în magazine, iar dacă nu își găsesc numele dorit, vor putea scana un cod QR de pe ambalaj pentru a accesa hub-ul digital „Share a Coke”. Aici, vor putea personaliza ambalajele și utiliza „Share a Coke Memory Maker”, o experiență digitală interactivă care le permite să creeze videoclipuri personalizate cu propriul conținut și meme-uri pentru a le împărtăși cu prietenii.

Campania va fi lansată treptat în peste 120 de țări, începând cu un teaser global în martie, iar sticlele de Coca-Cola Original Taste vor fi disponibile pe rafturile din Marea Britanie începând cu 1 mai.

Videoclipuri personalizate

Pentru a marca relansarea, Coca-Cola a creat „Share a Coke Memory Maker”, o experiență digitală care permite utilizatorilor să creeze videoclipuri personalizate folosind propriul conținut. De asemenea, compania va colabora cu influenceri pentru a ajunge la generația Z pe platformele sociale relevante și va introduce pachete “Share a Meal” în restaurantele McDonald’s din anumite țări. „Iconica campanie ‘Share a Coke’ revine și este supercharged la nivel global, celebrând magia pură care apare atunci când oamenii se conectează”, a declarat Islam ElDessouky, vicepreședinte global de creație la Coca-Cola.

Prin această inițiativă, Coca-Cola își propune să ofere consumatorilor o modalitate tangibilă de a-și exprima afecțiunea și de a crea amintiri împreună, adaptându-se în același timp la preferințele digitale ale noii generații.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *