Clientul unui bar din Spania a primit discount 5 cenți pentru că a fost amabil. A postat bonul pe rețelele de socializare și comentariile nu au întârziat să curgă

client bar bon Sursa foto: Facebook/Soy camarero

Clientul unui bar din Spania a postat pe un grup de Facebook ”Sunt chelner”, un bon primit după ce a comandat câteva băuturi și aperitive. Ceea ce l-a surprins a fost că, la final, a constatat că primise un discount de 5 cenți pentru ”că ne-ai zâmbit, ne-ai acordat încrederea ta, ai fost amabil și ne vei recomanda și altora”.

Numeroase comentarii au asaltat respectiva postare, cei care opinau împărțindu-se în mai multe tabere:

”Dacă limonada ar fi costat 2 euro și nu dublu, poate ai fi fost și mai amabil și îi recomandai cu inima mai largă”.

”Prețurile sunt exagerate pentru 2 băuturi și 3 tapas”.

”Este un truc de marketing! Pentru ei 5 cenți nu înseamnă nimic, dar iată că le faci reclamă pe gratis!”

Alții au fost de părere că este un gest frumos, care nu costă mai nimic și într-adevăr aduce beneficii, dar meritate acestui local. Tu ce crezi?

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *