Ce consideră oamenii că este o gustare: Mic răsfăț sau parte a rutinei sănătoase? – sondaj

gustări

Ați luat micul dejun, ați mâncat și prânzul, dar simțiți totuși că ați mai gusta și altceva până la cină. Dar ce este aceea o gustare? Pentru unii poate să fie ceva dulce, pentru alții poate ceva sărat, însă, potrivit unui sondaj, gustarea este tot ceea ce vrei să fie.

La începutul anului 2024, Datassential a lansat raportul Snacking Keynote, care a intervievat consumatorii dintr-o secțiune transversală de generații pentru a afla mai multe despre ceea ce îi motivează pe oameni să ia o gustare și ce consideră ei o gustare în primul rând, conform Food&Wine.

Potrivit raportului, 66% dintre consumatorii participanți au declarat că ei consideră că „orice” poate fi o gustare. Aceasta include 44% dintre consumatori care au spus că ar comanda o felie de pizza de la un restaurant ca gustare, ceea ce putem susține cu siguranță.

De asemenea, Datassential i-a întrebat pe consumatori ce gustări consumă cel mai des. Alegerea numărul unu a fost o bucată de fruct, 35% dintre respondenți spunând că au luat un măr, o banană sau altceva din această categorie. Alți 28% au spus că se orientează către „gustări sărate, crocante”, în timp ce 25% au spus că aleg nucile. În cele din urmă, 22% au spus că optează pentru legume sau un snack mix, în timp ce 21% au declarat că aleg brânză, înghețată sau o salată.

„Am fost surprinsă să aflu în raportul nostru Snacking Keynote Report că aproape 30% dintre ultimele gustări ale consumatorilor au înlocuit o masă, iar 74% dintre consumatori au o gustare în locul unei mese tradiționale cel puțin o dată pe săptămână”, a scris Jaclyn Marks în raport, manager senior de publicații la Datassential.

În ceea ce privește motivele pentru care gustăm, raportul a arătat că aproape jumătate (49%) dintre consumatori spun că gustările fac parte din rutina lor sănătoasă, în timp ce alți 41% au spus că gustările sunt un mic răsfăț.

Interesant este faptul că, atunci când îi împarți pe generații, membrii generației Z au fost cei mai predispuși să afirme că, gustările sunt pentru „a mă răsfăța”, urmați de milenniali, cei din generația X și Boomers.

Sursa foto: Pexels.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *