Carrefour România a devenit primul lanț major de retail alimentar disponibil pe Trendyol

Carrefour România a devenit primul lanț major de retail alimentar disponibil pe Trendyol Sursa foto: Trendyol

Gama Carrefour de pe Trendyol acoperă peste 200 de categorii de produse, adresând o gamă variată de nevoi de zi cu zi. Printre acestea se numără detergenți, produse pentru copii și bebeluși, cafea, articole de beauty și îngrijire personală, produse pentru curățenia locuinței, articole pentru animale de companie, jucării și electrocasnice mici, relatează Economedia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

„Parteneriatul cu Carrefour reprezintă un pas important în consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. România este o piață-cheie de creștere pentru noi, iar această colaborare ne ajută să ne extindem oferta de cumpărături de zi cu zi, oferind acces rapid și convenabil la produse, la aceleași prețuri ca în magazine. Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri din țară și suntem încântați să facem produsele sale mai accesibile prin intermediul platformei noastre”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.

„Acest parteneriat reprezintă un pas important în consolidarea strategiei noastre omnichannel și în diversificarea canalelor de vânzare. Am lansat acest proiect cu o selecție de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru îngrijire personală și a casei, produse de băcănie și hrană pentru animale.”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce  și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Toate comenzile Carrefour de pe Trendyol sunt livrate la nivel național prin FAN Courier, cu livrare rapidă și fiabilă în aproximativ 72 de ore.

Selecția Carrefour pe Trendyol va fi extinsă în curând, incluzând categorii precum electronice pentru casă, electronice de larg consum și articole pentru grădină.

Citește continuarea articolului pe Economedia…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *