În așteptarea sărbătorii de Thanksgiving, americanii au ieșit la vânătoare de noutăți gastronomice. Între ele și biscuiții cu arome dedicate evenimentului, destul de neobișnuite pentru o prăjitură. Noii biscuiți cu aromă de curcan, cartofi dulci sau porumb sunt senzația momentului și se vând ca pâinea caldă în SUA, relatează Fox News.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Noii biscuiți cu arome de Thanksgiving
Gigantul american al dulciurilor, Oreo, a reușit să stârnească o adevărată frenezie pe piața din SUA cu o colecție limitată de fursecuri inspirate de cina tradițională de Ziua Recunoștinței. Lansate sub o etichetă experimentală de tip „taste and learn”, cele 12 fursecuri ambalate într-o cutie de colecție includeau arome șocante pentru un desert, precum curcan cu sos, cremă de porumb și cartofi dulci. În ciuda criticilor vehemente venite din partea internauților, setul de 19,99 de dolari s-a vândut complet în doar o săptămână de la lansare.
Recții diferite pe rețelele de socializare
Reacțiile pe rețelele de socializare au fost polarizate, mulți fani catalogând noile arome drept „dezgustătoare” sau chiar „blestemate”. Comentariile au variat de la glume de genul „Direct la închisoare!” până la expresii de profundă neîncredere, în special pentru aromele care replică preparate sărate. Totuși, se pare că ciudățenia gusturilor a fost învinsă de curiozitatea de atesta ceva nou, iar mulți dintre cei care le-au încercat au declarat că, deși sună groaznic, merită încercate.
Succesul comercial al colecției, care s-a epuizat rapid, subliniază puterea strategiilor de marketing bazate pe inovație și controversă. Fanii au fost dispuși să plătească prețul de bază de 19,99 de dolari, la care s-au adăugat taxe de transport considerabile, doar pentru a pune mâna pe acest produs unic.
În prezent, pe site-ul companiei mai sunt disponibile doar aromele mai puțin controversate din colecție, precum plăcintă cu dovleac și plăcintă cu mere și caramel, apropiate de ceea ce considerăm cu toții un desert tradițional. În lumea modernă, consumatorul s-a obișnuit să testeze tot ce e nou și șocant, dar realitatea este că în final se întoarce tot la gustul tradițional consacrat.

Foto: Oreo





