Mondelēz International, producătorul Oreo, se extinde pe piața din China, achiziționând un pachet majoritar al companiei de prăjituri Evirth

biscuiti oreo intr-un magazin din china

Mondelēz International a achiziționat un „pachet majoritar semnificativ” din Evirth, un important producător de prăjituri și produse de patiserie din China, a anunțat gigantul în domeniul gustărilor într-o declarație de presă. Procentul de acțiuni achiziționat și termenii financiari nu au fost dezvăluiți.

Producătorul de Oreo și Ritz a spus că tranzacția „reprezintă un pas important” pentru a accelera creșterea în categoria de prăjituri și produse de patiserie, un segment pe care compania îl consideră esențial, alături de ciocolată și biscuiți.

Mondelēz deține deja o investiție minoritară în Evirth pentru a dezvolta, fabrica și furniza prăjituri și produse de patiserie refrigerate în China, incluzând unele dintre mărcile sale, cum ar fi Oreo și Philadelphia.

Deși Mondelēz și-a stabilit o poziție de lider în unele categorii de gustări, gigantul alimentar a comunicat deschis dorința sa de a-și extinde prezența și în alte segmente.

„Prăjiturile și produsele de patiserie sunt un segment în care mărcile noastre pot avea succes”, a spus Martin Renaud, vicepreședinte executiv și director de marketing și vânzări la Mondelēz, pentru FoodDive. „Putem construi o poziție de lider foarte puternică rapid.” El a menționat că această categorie nu avea „un jucător foarte mare și puternic”.

În China, piața prăjiturilor și produselor de patiserie refrigerate este estimată la 3 miliarde de dolari

Creșterea companiei în sectorul prăjiturilor și produselor de patiserie a fost în mare parte impulsionată de achiziții. În 2020, a achiziționat Give & Go, un producător din SUA de brownies, brioșe și alte produse. Un an mai târziu, a adăugat Chipita, un jucător în croissante și gustări coapte în Europa Centrală și de Est. În plus, mărcile existente ale companiei, precum Oreo (cu prăjituri moi Cakesters) și Cadbury (cu Chocobakes – biscuiți și prăjituri stratificate umplute cu ciocolată) concurează, de asemenea, în acest segment.

Mondelēz ar putea să-și consolideze această prezență cu achiziția din Evirth.

În China, piața prăjiturilor și produselor de patiserie refrigerate este estimată în prezent la 3 miliarde de dolari, cu o rată de creștere anuală compusă de aproximativ 15%, potrivit Mondelēz. China are o populație de peste 1,4 miliarde, oferind Mondelēz oportunități de creștere, pe termen lung.

Producătorul de gustări, cu sediul în Chicago, a achiziționat mai multe companii la nivel global pentru a completa golurile din portofoliul său de la preluarea conducerii de către Dirk Van de Put în 2017.

În SUA, de pildă, a achiziționat Tate’s Bake Shop, Perfect Snacks și Clif Bar. Van de Put a declarat analiștilor că Mondelēz ia în considerare 35 sau 40 de posibile ținte de fuziuni și achiziții la începutul fiecărui an, dar majoritatea nu se conccretizează într-o tranzacție.

Sursa foto: Tang90246 | Dreamstime.com

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *