Retailerul german Lidl a introdus în România propriul canal oficial de WhatsApp, prin care clienții pot accesa catalogul cu ofertele disponibile în magazinele din țară. Această inițiativă marchează o nouă etapă în strategia de comunicare a companiei, care, în urmă cu doi ani, a renunțat la distribuirea cataloagelor în cutiile poștale din orașele unde operează, conform Profit.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -

Lansarea noului canal digital vine în contextul schimbărilor din conducerea companiei, din iunie 2024, când José Alberto Chueca Val a preluat funcția de CEO al Lidl România.
Peste 350 de magazine în România
Lidl a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri netă de aproximativ 22 de miliarde de lei și un profit net de 1 miliard de lei, consolidându-și poziția de lider în retailul local. Compania a rămas înaintea rețelei Kaufland, pe care a detronat-o în 2020 din fruntea ierarhiei retailerilor din România.
Lidl România operează peste 350 de magazine și șase centre logistice, având peste 12.000 de angajați. La nivel global, compania este parte a grupului Schwarz, cel mai mare retailer alimentar din Europa și al patrulea din lume, după cifra de afaceri.
Grupul Schwarz este controlat de Dieter Schwarz, cel mai bogat german, cu o avere estimată la 29,5 miliarde de dolari, potrivit revistei Forbes. Grupul, care deține atât Lidl, cât și Kaufland, are aproximativ 376.000 de angajați la nivel global.