Un celebru lanț de supermarketuri din România lansează propriul canal de WhatsApp după ce, în urmă cu 2 ani, a renunțat să mai distribuie catalogul în cutiile poștale

lidl romania

Retailerul german Lidl a introdus în România propriul canal oficial de WhatsApp, prin care clienții pot accesa catalogul cu ofertele disponibile în magazinele din țară. Această inițiativă marchează o nouă etapă în strategia de comunicare a companiei, care, în urmă cu doi ani, a renunțat la distribuirea cataloagelor în cutiile poștale din orașele unde operează, conform Profit.ro.

Sursa foto: profit.ro
Sursa foto: profit.ro

Lansarea noului canal digital vine în contextul schimbărilor din conducerea companiei, din iunie 2024, când José Alberto Chueca Val a preluat funcția de CEO al Lidl România.

Peste 350 de magazine în România

Lidl a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri netă de aproximativ 22 de miliarde de lei și un profit net de 1 miliard de lei, consolidându-și poziția de lider în retailul local. Compania a rămas înaintea rețelei Kaufland, pe care a detronat-o în 2020 din fruntea ierarhiei retailerilor din România.

Vezi detalii

Lidl România operează peste 350 de magazine și șase centre logistice, având peste 12.000 de angajați. La nivel global, compania este parte a grupului Schwarz, cel mai mare retailer alimentar din Europa și al patrulea din lume, după cifra de afaceri.

Grupul Schwarz este controlat de Dieter Schwarz, cel mai bogat german, cu o avere estimată la 29,5 miliarde de dolari, potrivit revistei Forbes. Grupul, care deține atât Lidl, cât și Kaufland, are aproximativ 376.000 de angajați la nivel global.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *