Thimus, start-up italian, utilizează neuroștiința pentru a furniza informații despre comportamentul consumatorilor. Are filiale în Italia, Olanda, Ungaria, de acum și în Spania

Thimus, foodtech, neurologie, comportament consumator, startup, Italia, Spania, Valencia

Startup-ul italian Thimus, pionier în utilizarea neuroștiinței aplicate alimentației a deschis în această săptămână o filială la Valencia (Spania). Aceasta va face parte dintr-o rețea mai largă, care include prezențe în Milano, Wageningen (Olanda) și Budapesta (Ungaria). Echipamentul dezvoltat de start-up permite obținerea și analizarea în timp real a datelor cerebrale pentru a le transforma în cunoștințe despre comportamentul și preferințele consumatorilor.

Este vorba despre un instrument „unic” care „va ajuta lumea să înțeleagă mai bine experiența umană legată de mâncarea, prin neuroștiință”, a subliniat consiliera pentru Turism, Inovație și Atragere de Investiții din Valencia, Paula Llobet, citată de cotidianul spaniol ABC. „Datele obținute cu această tehnologie vor permite companiilor din sectorul agroalimentar, un sector foarte important pentru teritoriul nostru, să ia decizii mai eficiente și mai eficace și să îmbunătățească experiența gastronomică a consumatorului”, a detaliat ea.

Pe de altă parte, fondatorul și CEO-ul Thimus, Mario Ubiali, a explicat că această „tehnologie inovatoare” permite „înțelegerea științifică a modului în care oamenii percep textura, mirosul și gustul alimentelor și utilizarea acestor date pentru a înțelege mai bine relația complexă dintre creier, cultură și comportament în domeniul gastronomic”, a afirmat el.

La House of Humans, cum se va numi structura Thimus din Valencia, companiile din sectorul alimentar vor putea accesa informații pentru a-și îmbunătăți și reformula produsele. Startup-ul colaborează „activ” cu Fundația locală KM ZERO, care luptă pentru o alimentație sustenabilă, iar împreună urmăresc să aducă valoare industriei alimentare.

Cum funcționează Thimus

Este un dispozitiv, care purtat de consumator, poate înmagazina toate datele legate de modul în care acesta simte gustul, mirosul și textura alimentelor. De asemenea, ”înțelege” ceea ce consumatorului îi place sau nu. Poate face astfel predicții asupra comportamentului alimentar. Companiile producătoare din domeniul alimentar vor reuși astfel să aibă acces la date tehnice extrem de precise, care le vor permite să își îmbunătățească produsele și să se plieze mai mult pe cererile consumatorilor direcți.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *