Invitație la lectură și cafea: Starbucks vrea să-și atragă clienții prin săli de lectură gratuite

cafea și lectură foto Pexels

Lanţul de cafenele Starbucks a introdus “săli de lectură” gratuite în unele dintre cafenelele sale din China, aceasta fiind cea mai recentă iniţiativă a companiei pentru a creşte numărul de consumatori în contextul intensificării concurenţei interne pe a doua mare piaţă a companiei, transmite agenția Bloomberg, preluată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Săli de lectură gratuită au fost deschise deja la unele cafenele din provincia Guangdong, unde există milioane de tineri muncitori, a informat Starbucks China într-un comunicat publicat pe contul său oficial de pe reţeaua Weibo. Oamenii nu vor fi obligaţi să cumpere nimic de la Starbucks pentru a utiliza aceste spaţii. Aceasta este cea mai recentă iniţiativă demarată de Starbucks în China în acest an, în condiţiile în care grupul american vrea să relanseze vânzările pe fondul concurenţei intense din partea rivalilor locali mai ieftini, precum şi a creşterii popularităţii lanţurilor de ceainării chinezeşti.

Strategie contrară politicii Starbucks din SUA

Sub conducerea noului director pentru China, Molly Liu, unele dintre iniţiativele Starbucks din China continentală merg în direcţia opusă faţă de politicile Starbucks din SUA, unde, de la începutul anului, oamenii trebuie să cumpere ceva pentru a folosi spaţiile cafenelelor. De asemenea, Starbucks China a decis să extindă lista produselor prin includerea mai multor opţiuni fără zahăr şi ceaiuri preferate de clientela locală, a tăiat preţurile la unele băuturi şi a extins opţiunile pentru cei care doresc să-şi personalizeze comenzile. Nu există o limită de timp şi nici nu este nevoie de rezervare pentru a utiliza noile săli de lectură. De asemenea, au fost înfiinţate zone cu cărţi donate, o iniţiativă care este aşteptată să ducă la creşterea traficului şi a veniturilor.

“Starbucks caută modalităţi prin care să creeze experienţe fun pentru consumatorii din Generaţia Z. Activităţile in-store aduc noi clienţi în cafenele şi creează o relaţie între Starbucks şi comunitate. Este o tactică simplă, dar eficientă”, spune Jessica Gleeson, fost director la Starbucks China şi care conduce acum o firmă de consultanţă cu sediul la Shanghai.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *