Noul serial culinar al lui Meghan Markle – „With Love, Meghan” -, în top 10 Netflix al celor mai vizionate conţinuturi

Sursa foto: Netflix Sursa foto: Netflix

„With Love, Meghan”, noul serial culinar al lui Meghan Markle, lansat pe Netflix în 4 martie, se luptă să câştige abonaţi, potrivit cifrelor publicate de platforma de streaming, transmite News.ro.

Cu 2,6 milioane de vizualizări timp de 12,6 milioane de ore, serialul care o prezintă pe ducesa de Sussex făcând grădinărit şi gătind ocupă doar locul al zecelea în topul celor mai vizionate conţinuturi de pe Netflix în această săptămână.

„With Love, Meghan” figurează în top 10 în 24 de ţări, printre care Statele Unite, Estonia, Croaţia, Luxemburg şi Irlanda. În Franţa, programul ocupă locul zece în clasament. În Marea Britanie, unde popularitatea lui Meghan şi Harry a scăzut vertiginos, programul se află pe locul şapte.

De exemplu, documentarul „Harry & Meghan”, în decembrie 2022, a acumulat 81,5 milioane de ore de vizionare în întreaga lume într-o săptămână. Seria, care a stârnit o mare curiozitate, a devenit cel mai vizionat documentar din istoria platformei.

De la lansarea sa, serialul a fost criticat de presa anglo-saxonă, care îl consideră un exerciţiu de autopromovare inutilă

Această lansare lipsită de strălucire nu este de bun augur pentru ratingul sezonului 2, care a fost deja filmat şi anunţat în 8 martie. Un sezon 3 pare să fie în pericol, cu excepţia cazului în care următoarele episoade sunt difuzate.

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


De la lansarea sa, serialul a fost criticat de presa anglo-saxonă, care îl consideră un exerciţiu de autopromovare inutilă. The Daily Telegraph l-a descris drept un „exerciţiu de narcisism”.

Serialul este un „ego trip care nu merită”, a adăugat revista americană Variety, criticând înclinaţia cuplului princiar de a crede că „interesul (publicului) îi va urmări în mod natural”, orice ar face. De asemenea, transformarea lui Meghan Markle în „gospodină” îi face pe mulţi să ia aminte, mai ales că fosta actriţă din “Suits” se defineşte de mult timp ca o feministă convinsă.

Interesul publicului a scăzut

De când au renunţat la îndatoririle lor regale, Harry şi Meghan nu mai primesc subvenţiile acordate membrilor activi ai familiei de Marea Britanie. După plecarea lor în California, ei au semnat mai multe contracte pentru a-şi spune povestea.

În primul rând, cu Netflix, au semnat un contract pe cinci ani, în 2020, în valoare estimată de 100 de milioane de dolari, pentru a produce conţinut. Primul, un docu-serial intitulat “Harry & Meghan”, difuzat în decembrie 2022, a spus povestea ieşirii şocante a cuplului din familia regală, precum şi relaţia lor furtunoasă cu presa tabloidă.

Meghan şi Harry au semnat, de asemenea, un contract cu Spotify, în valoare estimată la 20 de milioane de dolari, pentru a produce podcasturi. Această colaborare s-a încheiat brusc în 2023, platforma de streaming aşteptând mai mult conţinut de la duce şi ducesă.

În cele din urmă, în cadrul unui contract cu editura Penguin Random House, prinţul Harry şi-a publicat memoriile în ianuarie 2023, un succes editorial uriaş.

Dar interesul publicului pentru vieţile lui Meghan şi Harry a scăzut. Proiectele lor recente pe Netflix legate de jocurile Invictus şi polo nu au avut succesul scontat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *