Peste 2,2 milioane de comenzi şi 70 de milioane de produse au fost livrate de Freshful by eMAG în cei trei ani de existenţă, în topul comenzilor fiind apa plată, specialităţile internaţionale şi iaurtul simplu, informează compania printr-un comunicat.
Potrivit sursei citate, cel mai loial client Freshful a plasat 780 de comenzi, “câştigând echivalentul a aproximativ 65 de zile pe care le-ar fi petrecut la cumpărături şi economisind aproximativ 28.000 lei datorită abonamentului Genius cu livrare gratuită şi campaniilor promoţionale”. În prezent, Freshful livrează cumpărăturile de alimente proaspete în 47 de localităţi din Ilfov, în Bucureşti şi în Ploieşti.
“De la an la an, numărul de comenzi pe care le-am livrat a crescut cu peste 60%, iar încrederea clienţilor ne onorează şi ne motivează să continuăm să inovăm pentru a le fi de ajutor. Totodată, acum lucrăm intens la un proiect dedicat colectării de sticle prin SGR, pe care mizăm pentru a oferi şi mai multă flexibilitate clienţilor,” a declarat Tudor Mihăilescu, general manager Freshful.
În trei ani, Freshful a livrat aproape 18 milioane de litri de apă şi peste 5.500 de tone de fructe şi legume. În prezent, clienţii plasează aproximativ 2,5 comenzi pe lună, cu o valoare medie de 350 de lei. Cele mai multe comenzi sunt livrate în Bucureşti, în sectoarele 1,3 şi 6, iar alături de alimente proaspete sunt la mare căutare şi detergenţii şi produsele pentru îngrijirea casei, alături de produsele cosmetice, transmite Agerpres.
Recordul pentru cea mai grea comandă este deţinut de un client din sectorul 4 care a primit o comandă de 1.212 kg, iar podiumul este completat de o comandă a unui client din Mogoşoaia, cu 481 kg livrate, şi de un client din sectorul 1, cu o comandă de 470 kg.
Din punct de vedere valoric, în ultimul an, cea mai mare comandă a fost de 11.000 lei şi a inclus produse din peste 12 categorii, precum detergenţi, scutece, zahăr, ulei.
Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România.