Începând de la sfârșitul lunii februarie, Lufthansa va înlocui actualul concept de catering „Tasting Heimat” pentru zborurile pe distanțe scurte și medii cu o nouă ofertă culinară. Heiko Reitz, Chief Customer Officer al Lufthansa, a făcut acest anunț într-un comunicat de presă, menționând că noul concept a fost dezvoltat în strânsă colaborare cu cei mai importanți clienți ai companiei, conform Aviation Direct.
Reprezentanții Lufthansa au subliniat că noua ofertă culinară este adaptată dorințelor și așteptărilor pasagerilor. „În ultimele luni, au avut loc numeroase discuții pentru a ajusta meniul în funcție de preferințele acestora”, au declarat oficialii companiei. Deși detaliile exacte ale schimbărilor nu au fost încă dezvăluite, compania a confirmat că noul concept va include atât preparate noi, cât și o prezentare îmbunătățită.
Această inițiativă face parte dintr-o serie de măsuri prin care Lufthansa dorește să răspundă mai bine nevoilor pasagerilor săi și să optimizeze serviciile oferite pe zborurile scurte și medii. Noua ofertă culinară va fi disponibilă de la sfârșitul lunii viitoare și promite să îmbunătățească semnificativ experiența de călătorie.