Georgian Bâlă, profesionist cu peste 15 ani în HoReCa şi FMCG, preia rolul de managing director al Julius Meinl România

Julius Meinl România foto: Julius Meinl România
Georgian Bâlă, profesionist cu o experienţă de peste 15 ani în HoReCa şi FMCG, revine după şapte ani în cadrul echipei locale şi preia rolul de Managing Director al Julius Meinl România, transmite News.ro.
„Numirea lui Georgian Bâlă la conducerea operaţiunilor locale ale Julius Meinl are loc într-un context strategic de consolidare şi de extindere a brandului pe piaţa locală, cu obiective ambiţioase de creştere. În acest sens, una dintre direcţiile principalele ale strategiei sale va fi dezvoltarea şi consolidarea echipei Julius Meinl România, asigurându-se că organizaţia este pregătită să facă faţă provocărilor pieţei cu obiective de dezvoltare pe termen lung”, a transmis, joi, Julius Meinl România, într-un comunicat de presă.
„Mă bucur să revin în echipa Julius Meinl şi îmi place să spun că m-am întors acasă. Vin mai pregătit şi mai agil să fac faţă noilor provocări şi mă bazez pe suportul unei echipe puternice şi motivate, capabilă să atingă performanţe remarcabile. Îmi doresc să insuflăm pasiunea noastră pentru cafea tuturor consumatorilor şi să creăm momente memorabile împreună”,  a declarat, la rândul său, noul Managing Director Julius Meinl România.

Compania mizează pe o extindere în sectorul HoReCa

Potrivit companiei, Georgian Bâlă va coordona extinderea prezenţei brandului în canalul HoReCa, continuând să valorifice oportunităţile din acest sector cheie de piaţă. Totodată, acesta va avea ca misiune accelerarea performanţei în canalele de Retail, având în vedere potenţialul acestora de a sprijini dezvoltarea continuă a companiei.
În plus, Georgian Bâlă va susţine expansiunea brandului în alte canale cu potenţial de creştere pentru a contribui la consolidarea poziţiei de lider al Julius Meinl pe piaţa cafelei premium din România.
Georgian Bâlă are o carieră de peste 15 ani în companii multinaţionale şi antreprenoriale din sectoarele HoReCa şi FMCG. Cu o vastă expertiză în managementul afacerilor, vânzărilor şi operaţiunilor, noul Managing Director Julius Meinl a condus echipe în industrii variate, cu operaţiuni care depăşesc 20 de milioane de euro anual şi echipe de peste 500 de oameni. Anterior poziţiei actuale, Georgian a condus lanţul de simigerii Petru şi a dezvoltat canalul HoReCa şi operaţiunile de export ale producătorului FrieslandCampina.
Julius Meinl, afacere de familie înfiinţată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de ţări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium şi este lider de piaţă pe segmentul premium în Austria, ţările adriatice, Europa Centrală şi de Est şi Dubai.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *