După ciocolata Dubai de anul trecut, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene Dulcinella România are în plan să lanseze în 2025 o nouă linie de produse, inspirate din simboluri ale identității și istoriei românești, potrivit unui comunicat al companiei.
Primele două se află deja pe piață: ciocolata Carpați și ciocolata Dunărea au fost lansate ca reacție la succesul ciocolatei Dubai, iar așteptările privind vânzările sunt mai mari ca în cazul Ciocolatei Dubai, care a atins un nivel de peste 2 milioane de lei în doar 4 luni, se mai precizează în comunicat.
„Am creat Ciocolata Carpați și Ciocolata Dunărea ca un tribut adus frumuseții autentice a României. Aceste două produse nu sunt doar ciocolate, ci povești dulci despre identitatea noastră, despre tradițiile și gusturile care ne definesc. Prin ele, ne dorim să aducem un omagiu locurilor emblematice ale țării și să oferim românilor un produs premium, cu ingrediente de calitate, inspirat din rădăcinile noastre culturale. Ciocolata Carpați și Ciocolata Dunărea sunt mai mult decât simple dulciuri – sunt un simbol al mândriei naționale și al gustului autentic”, a declarat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Grup Romania.
Potrivit explicațiilor oferite de companie, cele două noi sortimente au fost elaborate de cofetari italieni cu experiență, care lucrează la fabrica Dulcinella din Târgu Neamț, aceștia fiind cei care au ales combinația de ingrediente pentru cele două sortimente.
Ce conțin cele două noi sortimente de ciocolată create de Dulcinella
Ciocolata Carpați conține ciocolată belgiană, nuga, nutella, dar și cataif crocant, ceea ce o face să semene cu ciocolata Dubai. În timp ce ciocolata Dunărea conține ciocolată belgiană, ganache italian și nuga.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
Noile produse se găsesc deja în cele 19 locații Dulcinella din țară, dar și pe platformele online eMag, Glovo, Tazz și Bold Food. În plus, lanțul de cofetării – patiserii intenționează să vândă ciocolatele și în marile rețele de magazine. Iar pe lângă piața din România, e vizată și diaspora, Carpați și Dunărea fiind deja ofertată către Marea Britanie, Spania, Franța, Bulgaria, în zonele cu mari comunități de români.
Totodată, compania a anunțat în comunicat că va lansa o linie cu produse inspirate de istoria și valorile românești în 2025, precum și dezvoltarea unor produse personalizate pentru partenerii de business. Anul acesta, Dulcinella are în plan să atingă 50 de locații în țară și mizează pe o creștere cu 30% a cifrei de afaceri față de 2024.
Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD din Londra.